anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak możliwości zwrotu

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:43393735
#8 Zapaleniec#

Witam, wystawiłam przedmiot jako prywatny sprzedawca bez możliwości zwrotu.

Osoba kupująca napisała emaila, że "jednak chce zwrócić towar bo jej nie odpowiada".

Poradżcie proszę co w takiej sytuacji robić ?

 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:43393735 zacytuj w odpowiedzi zapis w ofercie i zapomnij , możesz jeszcze dodać od siebie ,,, widziały gały .....,,

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:43393735 Odpisz kupującemu, że jesteś osobą prywatną, nie masz obowiązku przyjmowania odstąpień od umowy i nie wyrażasz zgody na zwrot.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

napisz że jako osoba prywatna nie wyrażasz zgody na zwrot i nie odbierzesz paczki nawet jak wyśle 

oznacz moderatorów
Client:43393735
#8 Zapaleniec#

Napisałem tak jak sugerowaliście. Klient zgłosił dyskusję przez allegro - twierdzi, że towar inny niż na zdjęciu. No ręce opadają... Co radzicie ?

 

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:43393735 Poproś o wykonanie zdjęcia towaru i wklejenie go w dyskusji.
Następnie wklej swoje zdjęcie z oferty i porównaj.
Jeśli nie będzie różnic i wątpliwości to napisz, że odrzucasz reklamację jako bezpodstawną.
Jeśli będą jakieś różnice i/lub wątpliwości to poproś o odesłanie w celu weryfikacji i sprawdź czy wszystko się zgadza.
Jeśli się zgadza to również odrzuć reklamację i poproś kupującego o odbiór towaru lub przysłanie opłaconej etykiety do nadania.
Jeśli faktycznie coś będzie się nie zgadzało to oddaj kasę.

WAŻNE - to jest reklamacja.
Musisz ją rozpatrzyć w ciągu 14 dni od jej złożenia i możesz oczekiwać odesłania towaru do weryfikacji. Maksymalnie 14 dnia musisz udzielić odpowiedzi - pozytywnej lub negatywnej - ale musisz. Inaczej z automatu reklamacja zostaje uznana na korzyść kupującego.
Pamiętaj też aby na bieżąco odpowiadać w dyskusji - nie olej tego bo to Twój obowiązek.

oznacz moderatorów
Client:43393735
#8 Zapaleniec#

Problem w tym, że ja wiem że to ten sam towar. Na zdjęciu jest góra zawiązana a do klienta była wysłana odwiązana - zapięta na guziki. Klient sam decyduje jak nosi. 

Klient twierdzi, że ma takie komplety w domu w innym kolorze i ten kupiony u mnie jest inny niż tamte. Poprostu zasugerował się, że mój będzie taki jaki już ma tylko w innym kolorze. 

Może piszę zbyt chaotycznie, ale

1. towar wysłany jest napewno ten sam co na zdjęciu

2. jestem przekonany o swojej racji tylko nie wiem czy warto się wykłócać ? czy nie narobi to więcej szkody niż przyjąć ten towar ?

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:43393735 Jeśli jesteś w 100% pewny, że wysłałeś dokładnie to co oferowałeś i co było na zdjęciach to reklamację możesz odrzucić bez obaw.
Aczkolwiek najlepiej jest poprzeć to właśnie zdjęciami i uargumentować, że to dokładnie to co sprzedałeś.
Dlatego poproś kupującego o przesłanie zdjęć, następnie wklej swoje zdjęcia z oferty i wytłumacz, że wszystko się zgadza.

Tak czy inaczej zawsze możesz przystać na zwrot - to już tylko i wyłącznie Twoja decyzja.
Kupujący odsyła na swój koszt i nie musisz mu zwracać kosztów wysyłki.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@Client:43393735 warto się bronić, jako osoba prywatna allegro nie ma ani kompetencji ani mocy prawnej do podważenia twojej decyzji reklamacyjnej i nie wolno mu tego zrobić ale jak się bronił nie będziesz to ura ci ap przyklepią na twój koszt. Potraktuj tą obrone jako wybronienie się od ap przed allegro merytorycznie wyjaśnij co i jak i napisz że odrzucasz reklamację. Konsultant w dyskusji jak widzi że ktoś się spokojnie, merytorycznie broni to odpuszcza i pewnie ap wypłaci na koszt allegro albo da monety kupującemu żeby się odczepił. Możliwe że trafiłeś na cwaniaka co chce towar i ap, a takich nie brakuje a jak znają mechanizmy portalu to potrafią wycyganić darmoszkę albo trafił ci się jakiś upierdlliwiec nawiedzony kupujący. Nie brakuje też akcji że ktoś kupił ciucha poszedł na imprezę, a teraz wymusza zwrot bo już nie potrzebny i zwrot przyjdzie jak psu z gardła wyciągnięty...

oznacz moderatorów
Client:43393735
#8 Zapaleniec#

o co chodzi z tym  ap ?

 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

allegro protect skrot czyli oddawanie z programu ochrony kupujacych kasy kupujacym na koszt allegro lub sprzedawcy

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

odesłanie na reklamacje od dziś od jego stwierdzenia licz 14 dni odpisz ostatniego dnia jak nie przyśle towaru reklamacja odrzucona z powodu braku towaru do ekspertyzy reklamacyjnej. Jak odrzucisz reklamację to wzywasz go do odebrania na swój koszt z terminem potem towar wywalasz albo naliczasz bezumowne magazynowanie. Jak jednak przyśle towar na reklamację to porównaj i wydaj decyzję mieszcząć się w tych 14 dniach.

oznacz moderatorów