anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwościu anulowania zakupu za pobraniem przez kupującego i sprzedawcę.

e-XTECH
#9 Pomysłodawca#

Wczoraj późnym wieczorem Ukrainka (problem z komunikacją) dokonała zakupu za pobraniem - dzisiaj rano dzwoni, że chce anulować - twierdzi, że u siebie w zakupie niema takiej możliwości dlatego dzwoni - ja w jej zakupie jako sprzedawca również nie mam możliwości anulowania (tak jak jest możliwość przy przedpłacie) - mam tylko możliwość zmiany statusu zamówienia na anulowane. Czy to wystarczy? Boję się o statystyki czasu wysyłek jeśli po kilku dniach okaże się, że to za mało.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@e-XTECH Podaj mi proszę numer tego zamówienia. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

e-XTECH
#9 Pomysłodawca#

0c668cf0-f2af-11ee-ae30-517c1e445d9c

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@e-XTECH To zamówienie zostało już anulowane. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

e-XTECH
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za pomoc w mojej sprawie. Ale problem ogólnie dalej istnieje. Powinna być możliwość anulowania przez klienta zakupu przed wysyłką również za pobraniem. W moim przypadku klientka zaoszczędziła mi kosztów i zadzwoniła, że jest problem z anulowaniem ale większość klientów to "oleje" i odpuszczą - stwierdzą, że łatwiej jest nie odbierać przesyłki.
Drugi problem, że teraz zespół allegro w korespondencji ze mną wymaga, żeby klientka wypełniła odstąpienie od umowy - ale cały bezsens polega na tym, że nie dostała towaru a nawet nie został wysłany. Taki problem nie istnieje jeśli jest zapłacone z góry (bez pobrania).

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@e-XTECH Niestety nie jestem w stanie powiedzieć, co się zadziało. Kupujący mają możliwość anulowania zamówienia z płatnością za pobraniem. Ja nie mam możliwości anulowania zamówienia, więc musiała zrobić to kupująca. 

Odstąpienie od umowy ma jak najbardziej sens, ponieważ w przypadku zamówień z płatnością za pobraniem, umowa zostaje zawarta w momencie złożenia zamówienia. Wystarczy, że kupująca potwierdzi rezygnację z zakupu w Centrum Wiadomości i prześlesz zrzut ekranu w korespondencji z doradcą. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

AGD-RTV-IT
#13 Ambasador#

@e-XTECH  napisał(a):


Drugi problem, że teraz zespół allegro w korespondencji ze mną wymaga, żeby klientka wypełniła odstąpienie od umowy - ale cały bezsens polega na tym, że nie dostała towaru a nawet nie został wysłany. Taki problem nie istnieje jeśli jest zapłacone z góry (bez pobrania).


I m.in. to podejście Allegro do zwrotu prowizji za przesyłki pobraniowe sprawiło, że pobrania zlikwidowaliśmy. Więcej problemów niż zysku w naszym przypadku było. 

Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów