Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj późnym wieczorem Ukrainka (problem z komunikacją) dokonała zakupu za pobraniem - dzisiaj rano dzwoni, że chce anulować - twierdzi, że u siebie w zakupie niema takiej możliwości dlatego dzwoni - ja w jej zakupie jako sprzedawca również nie mam możliwości anulowania (tak jak jest możliwość przy przedpłacie) - mam tylko możliwość zmiany statusu zamówienia na anulowane. Czy to wystarczy? Boję się o statystyki czasu wysyłek jeśli po kilku dniach okaże się, że to za mało.
0c668cf0-f2af-11ee-ae30-517c1e445d9c
Dziękuję za pomoc w mojej sprawie. Ale problem ogólnie dalej istnieje. Powinna być możliwość anulowania przez klienta zakupu przed wysyłką również za pobraniem. W moim przypadku klientka zaoszczędziła mi kosztów i zadzwoniła, że jest problem z anulowaniem ale większość klientów to "oleje" i odpuszczą - stwierdzą, że łatwiej jest nie odbierać przesyłki.
Drugi problem, że teraz zespół allegro w korespondencji ze mną wymaga, żeby klientka wypełniła odstąpienie od umowy - ale cały bezsens polega na tym, że nie dostała towaru a nawet nie został wysłany. Taki problem nie istnieje jeśli jest zapłacone z góry (bez pobrania).
@e-XTECH Niestety nie jestem w stanie powiedzieć, co się zadziało. Kupujący mają możliwość anulowania zamówienia z płatnością za pobraniem. Ja nie mam możliwości anulowania zamówienia, więc musiała zrobić to kupująca.
Odstąpienie od umowy ma jak najbardziej sens, ponieważ w przypadku zamówień z płatnością za pobraniem, umowa zostaje zawarta w momencie złożenia zamówienia. Wystarczy, że kupująca potwierdzi rezygnację z zakupu w Centrum Wiadomości i prześlesz zrzut ekranu w korespondencji z doradcą.
@e-XTECH napisał(a):
Drugi problem, że teraz zespół allegro w korespondencji ze mną wymaga, żeby klientka wypełniła odstąpienie od umowy - ale cały bezsens polega na tym, że nie dostała towaru a nawet nie został wysłany. Taki problem nie istnieje jeśli jest zapłacone z góry (bez pobrania).
I m.in. to podejście Allegro do zwrotu prowizji za przesyłki pobraniowe sprawiło, że pobrania zlikwidowaliśmy. Więcej problemów niż zysku w naszym przypadku było.
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT