Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę. Od rana to samo.
@tsgutek, taki komunikat wiąże się zazwyczaj z zaległościami u przewoźnika. Zachęcam Cię do kontaktu bezpośrednio z InPost. 🙂
witam
mam to samo
Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę
@centserwis czy skontaktowałeś się w tej sprawie z InPostem? Ponieważ, tak jak napisała @mr_oma taki komunikat wiąże się zazwyczaj z zaległościami u przewoźnika
Witam,
otrzymałem zamówienie, w którym klient wybrał wysyłkę za pośrednictwem paczkomatu Inpost z formą płatności pobranie.
Niestety podczas próby generowania etykiety poprzez Wysyłam z allegro system mieli i po krótkim czasie wyrzuca komunikat:
Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę.
Proszę o pomoc jak rozwiązać ten problem. Dziękuję
@MISTRZ_OKAZJI taki komunikat najczęściej sugeruje nieuregulowany rachunek na umowie u przewoźnika, dlatego sprawdź proszę czy masz wszystko uregulowane, a jeśli to nie rozwiąże problemu to skontaktuj się proszę z InPostem.
Rachunki uregulowane.. ok skontaktuję się z Inpost.