anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę.

get3d
#7 Wielbiciel#

Taki błąd mamy od rana przy próbie nadania dowolnej przesyłki. To awaria inPostu/Allegro i musimy czekać na naprawę przez nich, czy coś na co możemy poradzić sami?

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

EltechTG
#7 Wielbiciel#

a potem taki

Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę.

oznacz moderatorów

EltechTG
#7 Wielbiciel#

nr oferty: 13396455536

oto numer 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@EltechTG ten komunikat jest spowodowany brakiem środków na Twoim koncie prepaid lub nieopłaconej fakturze w Inpost, więc sprawdź dokładnie swoje saldo w Inpost. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

arturhei
#9 Pomysłodawca#

brak odpowiedzi z str brak mozliwości wygenerowanie etykiet.

kominikat Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę.

Co teraz jak długo może tak pozostać co można zrobić???

 

oznacz moderatorów

Advertdooo
#1 Nowicjusz#

U mnie zadziałało doładowanie konta InPost. Próby odłączania i ponownego podłączania konta allegro z managera przesyłek InPost nic nie dawał.

 

W przypadku zamówienia przez klienta oferty bez dostawy Smart (równoznaczność opłacenia przesyłki), dopiero mogłem nadać przesyłkę po doładowaniu konta InPost za równoznaczną kwotę wpłaconą na rzecz dostawy.

oznacz moderatorów