Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Taki błąd mamy od rana przy próbie nadania dowolnej przesyłki. To awaria inPostu/Allegro i musimy czekać na naprawę przez nich, czy coś na co możemy poradzić sami?
a potem taki
Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę.
nr oferty: 13396455536
oto numer
@EltechTG ten komunikat jest spowodowany brakiem środków na Twoim koncie prepaid lub nieopłaconej fakturze w Inpost, więc sprawdź dokładnie swoje saldo w Inpost.
brak odpowiedzi z str brak mozliwości wygenerowanie etykiet.
kominikat Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę.
Co teraz jak długo może tak pozostać co można zrobić???
U mnie zadziałało doładowanie konta InPost. Próby odłączania i ponownego podłączania konta allegro z managera przesyłek InPost nic nie dawał.
W przypadku zamówienia przez klienta oferty bez dostawy Smart (równoznaczność opłacenia przesyłki), dopiero mogłem nadać przesyłkę po doładowaniu konta InPost za równoznaczną kwotę wpłaconą na rzecz dostawy.