anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę.

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę. 

Na Managerze inPostu pojawiają się (od razu lub z opóźnieniem) kolejne zamówienia (już jako płatne), które można opłacić lub anulować. Raz (tak, jak na początku listopada) pojawiło się, że zamówiłem kuriera, choć się pilnuję ze względu na nieintuicyjne WzA (zawsze wstępnie jest wybrany kurier, nie widzę sposobu, bym mógł wybrać inną opcję jako domyślną). 

To trwa od ok. 23:45 do teraz, 00:30 czyli już drugą dobę 😉

A specjalnie wróciłem, spakowałem, by "system" zauważył, że wysyłam tego samego dnia 😉

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

Minęła 1:00 i nadal to samo. W końcu to początek miesiąca i nowa, świecka tradycja, że nie da się wysłać zamówień. A Mikołajki to już pikuś.  Ciekawe co się będzie działo rano.

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@NajlepszyComPL czy problem wciąż występuje? Sprawdź proszę czy masz uregulowane rachunki z przewoźnikiem, ponieważ taki komunikat najczęściej wskazuje na zaległości w rozliczeniach z przewoźnikiem. Jeśli to nie wyjaśni sprawę podaj proszę numer zamówienia, przy którym pojawia się taki komunikat. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów