Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, co zrobić w sytuacji gdy klientka nie odebrała paczki z paczkomatu w wyznaczonym terminie i otworzyła dyskusję z powodu " nie otrzymałam produktu ". Zwróciłem jej wpłatę w momencie otrzymania paczki zwrotnej, napisałem jej to w wiadomości, ale ona jak by w ogóle nie czyta moich widomości. To samo napisałem w dyskusji, że nie odebrała paczki i zrobiłem jej zwrot wpłaty. Moje pytanie czy klientka w tej sytuacji może zgłosić sprawę do POK? Dodam, że zwrot wpłaty dokonałem 3 dni temu, a ona otworzyła dyskusję teraz.
@Adibox_sklep jak udałeś przez allegro finanse to niema szans na rekompensatę. Teoretycznie nie powinieneś zwracać pieniędzy do momentu odstąpienia przez nią od umowy zakupu.
Tak, wszystkie zwroty robię przez allegro finanse. Dzięki za odpowiedź 🙂
Nie otrzyma zwrotu ponieważ dostał od Ciebie zwrot środków, może kupić ponownie.