anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić w sytuacji gdy klientka nie odebrała paczki z paczkomatu w wyznaczonym terminie?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Adibox_sklep
#9 Pomysłodawca#

Witam, co zrobić w sytuacji gdy klientka nie odebrała paczki z paczkomatu w wyznaczonym terminie i otworzyła dyskusję z powodu " nie otrzymałam produktu ". Zwróciłem jej wpłatę w momencie otrzymania paczki zwrotnej, napisałem jej to w wiadomości, ale ona jak by w ogóle nie czyta moich widomości. To samo napisałem w dyskusji, że nie odebrała paczki i zrobiłem jej zwrot wpłaty. Moje pytanie czy klientka w tej sytuacji może zgłosić sprawę do POK? Dodam, że zwrot wpłaty dokonałem 3 dni temu, a ona otworzyła dyskusję teraz. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Adibox_sklep jak udałeś przez allegro finanse to niema szans na rekompensatę. Teoretycznie nie powinieneś zwracać pieniędzy do momentu odstąpienia przez nią od umowy zakupu.

oznacz moderatorów
Adibox_sklep
#9 Pomysłodawca#

Tak, wszystkie zwroty robię przez allegro finanse. Dzięki za odpowiedź 🙂

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie otrzyma zwrotu ponieważ dostał od Ciebie zwrot środków, może kupić ponownie.

oznacz moderatorów