Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zawsze kupując daną rzecz miałam taki suwak, który przesuwałam jeśli chciałam fakturę na moją firmę. Teraz tego nigdzie nie ma. Jak to zmienić? Mam konto prywatne, ale prowadzę działalność i kupując produkty, chciałabym otrzymywać faktury.
Po kliknięciu Kup teraz, na następnej stronie pod ramką Dane odbiorcy przesyłki, jest do zaznaczenia opcja Chcę otrzymać fakturę.
A zakupy z poziomu koszyk? Po dodano dodaniu do koszyka i finaluzowaniu transakcji tego nie ma 😐 a często tak robię zakupy. Dziękuję za pomoc 🙂
@moniczkas20 a może sprzedawca nie wystawia FV? może nie zaznaczył tego w swojej ofercie wiec pewnie dlatego nie możesz poprosić o FV. Ewentualnie strona nie działa poprawnie bo mi np. nie otwierają się kompletne oferty, brakuje np. górnej części oferty, chyba ze to tylko u mnie taki problem
Przy próbie zakupu przez koszyk, po kliknięciu Dostawa i płatność także mam do zaznaczenia okno Chcę fakturę. Spróbuj sama, wybierz inny produkt i sprawdź.
Przeczytałem: Boże, ja chcę fakturę 😂
religia to opium dla ludu
marycha zdrowsza
ja niewierny ateista 😄
To po co go wzywasz.
Chyba, że to Wielki Potwór Spaghetti, to ok.
ale to nie ja go wzywam, mi faktura nie potrzebna 😄
Chyba faktycznie Pan nie wystawia faktur. Uff ... bo myślałam, że coś się spsuło 😅 dzięki 😉