anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak opcji Smart! przy produktach

MAMY ROZWIĄZANIE!
Faraway_Stories
#8 Zapaleniec#

Cześć, czy możecie mi podpowiedzieć dlaczego nie mam opcji Smart! przy swoich produktach? Przeczytałem różne wątki, ale nadal nie rozumiem, których dokładnie warunków nie spełniam.

https://allegro.pl/uzytkownik/Faraway_Stories

Z góry dziękuję!

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
komis-bell
#21 Demiurg#

Złe metody dostaw.
Brak warunków zwrotów.

https://allegro.pl/smart/sprzedawcy-smart

oznacz moderatorów
Faraway_Stories
#8 Zapaleniec#

Metody dostaw wydaje się, że są OK. Wprowadziłem po prostu warunki zwrotów i Smart zaskoczył, dzięki!

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Faraway_Stories To jeszcze tylko dodaj adres do zwrotów - kupujący musi go znać najpóźniej w chwili zakupu.

oznacz moderatorów
Faraway_Stories
#8 Zapaleniec#

Wprowadziłem warunki zwrotu i Smart wskoczył, dzięki!

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Faraway_Stories Obrazek jest dla nas niewidoczny.
To, że masz wykupiony pakiet SMART ("jesteś SMART") nie ma żadnego związku z tym, czy Twoje oferty spełniają warunki programu SMART.

Musisz zrobić odpowiedni cennik oraz dodać warunki zwrotów - wszystko znajdziesz w linku który wkleiłem wyżej.

oznacz moderatorów