anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak płatności i kontaktu z kupujacym - co mogę zrobić?

yulunga
#1 Nowicjusz#

Sprzedałem przez aukcję przedmiot. Kupujący jak na razie nie zapłacił za niego (48h) również brak kontaktu z nim, nie odpowiada na emalie i telefony, chociaż regularnie loguje się w Serwisie po kilka razy dziennie.

Wiem, że teoretycznie ma 30 dni na zapłatę, ale nie uśmiecha mi się czekać te 30 dni (aukcja trwała 10) by dowiedzieć się, że rezygnuje z zakupu.

Gdyby jeszcze się ze mną skontaktował i zadeklarował, że zapłaci za przedmiot mógłbym poczekać, ale jako że nie odpowiada na wiadomości i nie odbiera telefonu  śmiem podejrzewać, że za niego nie zapłaci.

Konto Client:33584131 z brakiem opinii, ale założone kilka lat temu.

Czy muszę czekać te 30 dni, czy mogę anulować transakcję i wystawić przedmiot ponownie blokując jednocześnie tego klienta.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@yulunga rozumiem to i rozumiem Twoje wątpliwości. W takiej sytuacji decyzja należy do Ciebie, ale rozważ napisanie wiadomości, w której określasz do kiedy czekasz na wpłatę, wówczas jeśli kupujący nie odpisze możesz uznać, że nie jest zainteresowany. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Możesz podczas wystawiania aukcji skrócić ten czas (te 30dni) określając np: 5dni.

oznacz moderatorów