Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem przez aukcję przedmiot. Kupujący jak na razie nie zapłacił za niego (48h) również brak kontaktu z nim, nie odpowiada na emalie i telefony, chociaż regularnie loguje się w Serwisie po kilka razy dziennie.
Wiem, że teoretycznie ma 30 dni na zapłatę, ale nie uśmiecha mi się czekać te 30 dni (aukcja trwała 10) by dowiedzieć się, że rezygnuje z zakupu.
Gdyby jeszcze się ze mną skontaktował i zadeklarował, że zapłaci za przedmiot mógłbym poczekać, ale jako że nie odpowiada na wiadomości i nie odbiera telefonu śmiem podejrzewać, że za niego nie zapłaci.
Konto Client:33584131 z brakiem opinii, ale założone kilka lat temu.
Czy muszę czekać te 30 dni, czy mogę anulować transakcję i wystawić przedmiot ponownie blokując jednocześnie tego klienta.
@yulunga rozumiem to i rozumiem Twoje wątpliwości. W takiej sytuacji decyzja należy do Ciebie, ale rozważ napisanie wiadomości, w której określasz do kiedy czekasz na wpłatę, wówczas jeśli kupujący nie odpisze możesz uznać, że nie jest zainteresowany.
Możesz podczas wystawiania aukcji skrócić ten czas (te 30dni) określając np: 5dni.