anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak płatności i kontaktu z kupujacym - co mogę zrobić?

yulunga
#1 Nowicjusz#

Sprzedałem przez aukcję przedmiot. Kupujący jak na razie nie zapłacił za niego (48h) również brak kontaktu z nim, nie odpowiada na emalie i telefony, chociaż regularnie loguje się w Serwisie po kilka razy dziennie.

Wiem, że teoretycznie ma 30 dni na zapłatę, ale nie uśmiecha mi się czekać te 30 dni (aukcja trwała 10) by dowiedzieć się, że rezygnuje z zakupu.

Gdyby jeszcze się ze mną skontaktował i zadeklarował, że zapłaci za przedmiot mógłbym poczekać, ale jako że nie odpowiada na wiadomości i nie odbiera telefonu  śmiem podejrzewać, że za niego nie zapłaci.

Konto Client:33584131 z brakiem opinii, ale założone kilka lat temu.

Czy muszę czekać te 30 dni, czy mogę anulować transakcję i wystawić przedmiot ponownie blokując jednocześnie tego klienta.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@yulunga rozumiem to i rozumiem Twoje wątpliwości. W takiej sytuacji decyzja należy do Ciebie, ale rozważ napisanie wiadomości, w której określasz do kiedy czekasz na wpłatę, wówczas jeśli kupujący nie odpisze możesz uznać, że nie jest zainteresowany. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Możesz podczas wystawiania aukcji skrócić ten czas (te 30dni) określając np: 5dni.

oznacz moderatorów