anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak paczkomatu KRA145M. Brak możliwości nadania przesyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
Supleman-sklep
#8 Zapaleniec#
Dzień dobry,
mam problem z realizacją zamówienia d9b8d6c0-67e3-11ed-9601-d5f37b76177c. Allegro nie widzi paczkomatu i nie ma możliwości wybrania go z listy. Prośba o pomoc 🙂
 
oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Supleman-sklep ja go mogę wybrać.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Odśwież, wyczyść i spróbuj ponownie, jest i widzi.

oznacz moderatorów
Supleman-sklep
#8 Zapaleniec#

kolejny paczkomat którego allegro nie szuka: KRA39M

prośba o interwencję admina

#admin

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Supleman-sklep problem jest po Twojej stronie u mnie system widzi obydwa paczkomaty i mam możliwość wyboru ....... ciacha ,, aktualizacja przeglądarki lub jej zmiana .

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Supleman-sklep Cześć 🙂 Wyczyść pliki cookies i sprawdź ponownie, automat jest czynny i do wyszukania na mapie: 

ko_alka_0-1669024417664.png

oznacz moderatorów
Supleman-sklep
#8 Zapaleniec#

wyczyściłem wszystkie cookies - dalej mi nie szuka tych dwóch paczkomatów. Spróbowałem nadać z przeglądarki firefox też nie szuka.

oznacz moderatorów
AlleMakijaz
#12 Orędownik#

a możesz z mapki wybrać ?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Supleman-sklep Spróbuj wpisać adres Paczkomatu. Jeśli się nie uda, to pokaż proszę na zrzucie ekranu, jak to u Ciebie wygląda - przekażę tę sprawę do weryfikacji, bo u mnie nie udało się powtórzyć problemu. Nadajesz za pomocą WZA czy Managera Paczek? 

oznacz moderatorów
Supleman-sklep
#8 Zapaleniec#

Suplemansklep_0-1669026970778.pngSuplemansklep_1-1669026989242.png

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Supleman-sklep Widzę, że paczka została nadana. Czy poszukiwany Paczkomat załadował się w formularzu WZA? 

oznacz moderatorów
Supleman-sklep
#8 Zapaleniec#

Niestety nie, po rozmowie z klientem zmieniliśmy na inny paczkomat

oznacz moderatorów
Supleman-sklep
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

niestety kolejna taka sama sytuacja z paczkomatem WAW169M. Pliki cookies wyczyszczone i niestety nic to nie dało, podobnie jak zmiana przeglądarki. Prośba o przekazanie sprawy do weryfikacji.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Supleman-sklep Cześć, dzięki za sygnał! Przekazałam do weryfikacji

oznacz moderatorów
Supleman-sklep
#8 Zapaleniec#

Super, dziękuję bardzo. Jak coś, to mam kolejny, którego nam nie szuka: LOD32A 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Supleman-sklep Przekazuję prośbę od IT o nowe zrzuty ekranu, mogę Cię prosić o przesłanie? 🙂 

oznacz moderatorów
Supleman-sklep
#8 Zapaleniec#

LOD32A.pngWAW169M.png

oznacz moderatorów
Supleman-sklep
#8 Zapaleniec#

Generujemy etykiety od jakiegoś czasu tylko w taki sposób, że klikamy "zmień" przy "Przewoźniku" i tam szukamy konkretnego paczkomatu. Dzieje się tak, ponieważ bez takich kombinacji wyskakuje nam informacja "błąd przetwarzania. Przekaźnik wyłączony". Może gdzieś tutaj jest przyczyna?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Supleman-sklep Nie udało nam się powtórzyć tego błędu, dodatkowo nikt inny nie zgłasza podobnych problemów. Sprawdź proszę ponownie wszystkie aktualizacje na swoim urządzeniu (w tym koniecznie aktualizację przeglądarki), wyłącz wtyczki (AdBlock etc.) i sprawdź, czy ten sam problem powtarza się na innym urządzeniu. 

oznacz moderatorów