anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak pakietu powitalnego

MyBLISS
#1 Nowicjusz#

Witam . Wczoraj dostałam maila o pozytywnej weryfikacji konta bankowego, że już można aktywować pakiet powitalny z zakładce sprzedaż ale nic takiego nie widzę.  Na moim koncie  nie ma aktywnych znizek.  Proszę o pomoc jak aktywować zniżki, ponieważ chciałabym zacząć sprzedaż.  Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MyBLISS pakiet powitalny pojawi się w zakładce centrum zniżek w przeciągu dwóch dni roboczych od aktywacji konta. Gdyby tak się nie stało, napisz proszę tutaj ponownie, wówczas będziemy działać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów