anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak pakietu powitalnego

MyBLISS
#1 Nowicjusz#

Witam . Wczoraj dostałam maila o pozytywnej weryfikacji konta bankowego, że już można aktywować pakiet powitalny z zakładce sprzedaż ale nic takiego nie widzę.  Na moim koncie  nie ma aktywnych znizek.  Proszę o pomoc jak aktywować zniżki, ponieważ chciałabym zacząć sprzedaż.  Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MyBLISS pakiet powitalny pojawi się w zakładce centrum zniżek w przeciągu dwóch dni roboczych od aktywacji konta. Gdyby tak się nie stało, napisz proszę tutaj ponownie, wówczas będziemy działać. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów