Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, 31.10.2024 roku „kliknąłem” wypłatę środków z allegro, do dzisiaj nie ma pieniędzy na koncie, pomimo tego że dzisiaj „kliknąłem” kolejną wypłatę (6.11.2024 godzina 07:17) i pieniądze już są na moim koncie. Można wiedzieć co stało się z poprzednią wypłatą?
Pozdrawiam
@8Bit-Era weryfikuję sprawę.
Jaki operator ?
- PayU ?
- Przelewy24 ?
- Allegro Finanse ?
Są jeszcze opcje pobraniowe.
W przypadku PayU jest niezłe zamieszanie. Ten pośrednik blokuje wypłaty z kont Allegrowych w trosce o walkę z terroryzmem. W naszej firmie nie możemy się od 13 dni doprosić 15.000 zł
Pobraniowe także są na koncie allegro i napisał że kliknął wypłaty czyli były śrdoki.
Tak, były normalnie na koncie allegro, myślałem że przez święta są takie opóźnienia ale jak do wczoraj wieczora nie było to dzisiaj rano kliknąłem jeszcze raz w nadzieji że dzisiejsza „popchnie” poprzednia ale stało się jak napisałem wyżej. Dzisiejsza jest tamtej ciągle brak.
@8Bit-Era wracam z informacją. Zleciłeś wypłatę 31.10. Operator przekazał środki następnego dnia roboczego po dniu zlecenia wypłaty. (w tym wypadku 4.11- bo 1.11 było święto) Powinieneś już mieć te pieniądze u siebie. Czy możesz to sprawdzić jeszcze raz?
Niestety ciągle bez zmian. Z ciekawości poszedłem wpłacić pieniądze do bankomatu na to samo konto i zgodnie z oczekiwaniami - jak powinny - tak pojawiły się na rachunku, oprócz tego przejrzałem wiadomości w serwisie bankowym żeby wykluczyć, co prawda niemożliwe, ale że chyba że wszystko już uwierzę 🙂 jakieś dziwne zajęcie na koncie, ale to też nie miało miejsca.
Jeżeli rano po pierwszej sesji przychodzącej się nie pojawią zadzwonię do banku zapytać.
Witam, po raz kolejny sytuacja z wczoraj się powtarza tj. dzisiaj rano „kliknięta” wypłata pojawiła się mniej więcej w tej chwili na koncie to możemy przyjąć że 10.45 były już na rachunku (7:52 zlecenie wypłaty).
@8Bit-Era czyli środki pojawiły się na rachunku czy nie?
Witam
Do tej chwili (12:28) nie pojawiły się na rachunku.
Pozdrawiam
Napisałem że dzisiaj pojawiły się środki z wypłaty którą zleciłem również dzisiaj, analogiczna sytuacja była wczoraj. Tych z 31.10 ciągle brak.
@8Bit-Era w takim razie napisz proszę do nas przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt i zgłoś problem z wypłatą, a nasz pracownik wygeneruje dla Ciebie potwierdzenie, które będziesz mógł przedstawić w swoim banku, aby wyjaśnić tę sytuację.
Już wypełniłem formularz i wysłałem zapytanie.
Chciałbym się tylko dowiedzieć co w sytuacji jak dostanę taką sama odpowiedź jak od Moderatora tzn. że Allegro przekazało 4.11 środki do wypłaty, dostanę tylko dodatkowo na to jakieś fizyczne potwierdzenie, a bank powie że ich nie ma i nie dostał???
Kto ponosi za to odpowiedzialność? Bo np. w przypadku zaginięcia paczki w paczkomacie(oczywiste że nie z winy sprzedającego)realny koszt za całą „operację” i tak ponosi sprzedający bo InPost skrajnie niechętnie oddaje pieniądze za tego typu sytuacje.
@8Bit-Era Zaczekaj proszę na odpowiedź Doradcy w tej sprawie, będzie on mógł zweryfikować dokładniej sytuację na koncie i przesłać Tobie potwierdzenie.
Zaginęły?
Witam, generalnie dochodzę do wniosku że to allegro to cyrk. Pieniędzy do tej pory nie ma, ba, kolejny przelew idzie zaskakująco długo, ale powiedzmy że narazie jestem „spokojny”.
Nie dostałem żadnego potwierdzenia z Waszej strony które mógłbym przekazać so banku. Bank NIE WIDZI żadnych wpłat na moje konto których ja nie widzę.
Dodatkowo ktoś tu kłamie bo Państwo twierdzicie że przelew zleciliście 4.11 a PayU że 31.10!
Również do tej pory nie dostalem odpowiedzi na temat tego kto ponosi odpowiedzialność za tą sytuację do kogo mam się zgłosić de facto po swoje pieniądze bo towar trzeba wysłać więc w tej sytuacji jestem dwukrotnie „w plecy”
Licze na szybka odpowiedź
Dodam jeszcze że osoba która odpowiedziała mi na formularz (druga już z rzędu) również prowadzi rozmowę z narracją: „proszę pytać w banku”, a bank odbija piłeczkę do Was. To pytam: po co to forum, albo po co są zatrudnieni tamci konsultanci którzy odpowiadają na formularze, jak każdy z Państwa mówi to samo, a raczej chyba przekleja gotowce, odbijając piłeczkę. Ręce mi opadły jak w drugiej odpowiedzi padło(parafrazuję): to jak nie będzie pieniędzy w banku proszę dać znać. Dałem znać i tyle….no ludzie 🙂
@8Bit-Era Widzę, że skontaktowałeś się z nami w zgłoszeniu o numerze 46035400.
W tym zgłoszeniu dnia 8 listopada, doradczyni poinformowała Cię, że wypłata została poprawnie zakończona 31.10.2024, czyli data jest zgodna z informacją od operatora płatności PayU.
Przykro mi, że Twoja sprawa przeciąga się w czasie - jednak muszę Cię poprosić, abyś zaczekał na odpowiedź Doradcy w sprawie potwierdzenia do zleconej wypłaty.
Oczywiście że poczekam bo co mogę innego zrobić 🙂
Ale okropnie irytuje mnie takie olewcze podejście do klienta. Moja odpowiedz jest już chyba łącznie 10ta wiadomoscia którą między sobą wymieniamy, a prawda jest taka, że coś tak błachego jak potwierdzenie, powinno być to załatwione w maksymalnie 2,3? A nie odbijanie piłeczki to do formularza to do banku bo do PayU sam musiałem się „fatygować mailowo”.
To jest ta należyta staranność którą każdy powinien wykazywać w swojej pracy? To jest robienie absolutnego minimum.
A co do rozbieżności pomiędzy datami to skoro nie przewinęła Pani tego postu wyżej to ja przekleje informacje od Pani Moderator w której jak byk stoi 4.11 i to niby wynika z informacji zasięgniętych dalej 🙂
”@8Bit-Era wracam z informacją. Zleciłeś wypłatę 31.10. Operator przekazał środki następnego dnia roboczego po dniu zlecenia wypłaty. (w tym wypadku 4.11”
Pozdrawiam