Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Nie mogę wygenerować etykiety za pomocą managera przesyłek mimo, że allegro ma połączenie z managerem przesyłek. Czy allegro ma problem z połączeniem?
Nic nie zmieniałam w ustawieniach i w poniedziałek normalnie generowałam etykietę. Usunęłam powiązania 2 razy i powiązałam ponownie, zmieniłam przeglądarkę internetową.
Cały czas pojawia mi się komunikat w managerze przesyłek:
"janeana - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!"
Co mam zrobić w tej sytuacji?
Przeczytałam cały wątek, zmieniałam wyszukiwarkę z Firefox na Chrome i nic to nie pomogło. Wciąż wyświetla się ten sam komunikat. Co mam robić?
Proszę o pomoc
@janeana, czy mogę Cię prosić o zrzut ekranu z komunikatem "Trwa uzyskiwanie dostępu" oraz z zakładki powiązane aplikacje? Przekażę Twoje zgłoszenie do działu technicznego. 🙂
Dziękuję za pomoc. Po prostu należało po wprowadzonych zmianach ponownie uruchomić komputer. Zrobiłam to i program zadziałał. Warto o tym nadmienić, gdyby ktoś miał problem.
Pozdrawiam serdecznie
Dziękuję za pomoc. Problem został rozwiązany.