Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Być może też ktoś ma taki problem - od tygodnia NIKT nie podjeżdza po przesyłki.
Nasz kurier zmienił rejon, dał nam znać, wzamian nikt nie podjeżdża.
Zgłosiliśmy 1) reklamację ogólną 2) kontakt na Infolinię, Pani miała zainterweniować i **piiip**, 3) "zgloś problem z podjazdem" zgłoszone zostało naście przesyłek i nic, czekamy na weryfikację 4) dzisiaj infolinia po prostu nie działa.
Co 2/3 dzień musimy chodzić do Automatu z kilkunastoma przesyłkami różnych gabarytów i opóźnienia dla Klienta sięgają 3/4 dni. Tłumaczyć musimy się oczywiście MY, przez telefon staramy się nakierować na innych przewoźników.
@sklepmleczko zgłosiłam to dodatkowo i poprosiłam o sprawdzenie jaki kurier odpowiada za Wasz rejon. Gdy tylko otrzymam informacje w tej sprawie, dam znać.
@sklepmleczko delivery ... delivery ... delivery ....nudno i nic nowego , zapodałbyś dobry kawał , weekend idzie .