Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam! jakis czas temu sprzedawalem przedmiot na allegro lokalnie, przedmiot zostal "zakupiony" a w wiadomosci dostalem informacje w jezyku angielsgim ze pani nie jest w stanie zaplacic bo magazyn nie jest w stanie zaplacic (litwinka po angielsku cos krecila), zapytalem jak jej moge pomoc ale oczywiscie kontakt umarl. ostatnio dostalem list z ponagleniem do zaplaty prowizji za ta transakcje... jak i gdzie sie moge odwolac / wyjasnic ta sprawe ?
@Sanchezikbb O anulowanie opłaty poproś tutaj; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Dołącz jakiś dowód na rezygnację kupującego.
@Sanchezikbb Prowizji nikt nie zwraca z automatu, musisz się o nią upomnieć, pisz i dołącz dowód że nie doszło do sprzedaży: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Hej, jakiś kontakt do Ciebie można prosić? Pozdrawiam
do Sanchezikbb oczywiście. Pozdr.