anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak przelewu za sprzedane przedmioty

MEBLE-PAPROCKI
#7 Wielbiciel#

witam   juz  kilku krotnie  wysyłałem  skan dowodu osobistego i nr  konta  do  weryfikacji  i w dalszym  czsie  nie mamy własnych pieniędzy na koncie   prosze o jakiś kontakt  żeby to  szybko i konkretnie  rozwiązać  . Druga  sprawa  to nie  rozumiem  czemu  wpłaty od  naszych kl. nie  są odrazu przelewana na  nasze  konto ?!!!  POZDR [edycja] 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

Podawanie tutaj swojego telefonu nie ma sensu, nikt nie będzie do Ciebie dzwonił. Jeśli masz problem z weryfikacją konta bankowego do wypłat, kontaktuj się z Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MEBLE-PAPROCKI Abyśmy mogli wyjaśnić sytuację związaną z weryfikacją Twojego konta to wypłat, skontaktuj się proszę z nami przez formularz, który wskazał powyżej @xyz96

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@MEBLE-PAPROCKI  Wszystkiego trzeba się dopominać, nie jest to dziwne(temat wałkowany wielokrotnie).

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@LEW433 Nie mogę tutaj publicznie podać powodu, dlaczego weryfikacja wypłat na koncie autorki wątku nie przebiegła pomyślnie, ale zapewniam Cię, że nie jest sprawa wałkowana tutaj wielokrotnie. Na pewno nasi pracownicy wyjaśnią tę sytuację, gdy autorka wątku skontaktuje się z nami bezpośrednio.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ OK temat tylko ciągle się powtarza, wiem że są także błędy z strony klientów.

oznacz moderatorów