Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam juz kilku krotnie wysyłałem skan dowodu osobistego i nr konta do weryfikacji i w dalszym czsie nie mamy własnych pieniędzy na koncie prosze o jakiś kontakt żeby to szybko i konkretnie rozwiązać . Druga sprawa to nie rozumiem czemu wpłaty od naszych kl. nie są odrazu przelewana na nasze konto ?!!! POZDR [edycja]
Podawanie tutaj swojego telefonu nie ma sensu, nikt nie będzie do Ciebie dzwonił. Jeśli masz problem z weryfikacją konta bankowego do wypłat, kontaktuj się z Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb
@MEBLE-PAPROCKI Abyśmy mogli wyjaśnić sytuację związaną z weryfikacją Twojego konta to wypłat, skontaktuj się proszę z nami przez formularz, który wskazał powyżej @xyz96.
@MEBLE-PAPROCKI Wszystkiego trzeba się dopominać, nie jest to dziwne(temat wałkowany wielokrotnie).
@LEW433 Nie mogę tutaj publicznie podać powodu, dlaczego weryfikacja wypłat na koncie autorki wątku nie przebiegła pomyślnie, ale zapewniam Cię, że nie jest sprawa wałkowana tutaj wielokrotnie. Na pewno nasi pracownicy wyjaśnią tę sytuację, gdy autorka wątku skontaktuje się z nami bezpośrednio.
@_HolaOla_ OK temat tylko ciągle się powtarza, wiem że są także błędy z strony klientów.