Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Sprzedaje towar na Allegro z opcją wysyłki odbiór w w punkcie Paczkomat InPost.
Zawsze wszystko działało sprawnie, jednak dzisiaj Klient zakupił towar i wybrał tą opcję wysyłki..
Mam dane i adres paczkomatu klienta widoczne w Allegro,
Ale w sekcji 'akcje' nie ma opcji "NADAJ PACZKĘ ALLEGRO INPOST" ??
@Antique_108, czy postępujesz zgodnie z tą instrukcją?
"czy postępujesz zgodnie z tą instrukcją?"
link nie jest aktywny..
@Antique_108 czy ten problem dotyczy obu Twoich sprzedaży z wczoraj czy tylko jednej?
@Serapis_ dzięki za zwrócenie uwagi, tutaj instrukcja, którą Maja chciała przekazać.
Ta sytuacja dotyczy tylko jednej z moich sprzedaży z wczoraj,
z drugą sprzedażą wszystko jest ok.
@Antique_108 już wyjaśniam co się stało. Miałaś ustawione różne cenniki dostawy. W jednej ofercie udostępniłaś przesyłkę z Allegro Paczkomaty InPost w drugiej dostawa była możliwa tylko z Paczkomaty InPost. Oferta specjalna InPostu i Allegro dotyczy metod dostawy z przedrostkiem Allegro (Allegro Paczkomaty InPost, Allegro miniKurier24 InPost oraz Allegro Kurier24 InPost). Aby uniknąć takich sytuacji w przyszłości wykorzystuj w ofertach jeden ustalony cennik dostawy, w którym udostępnisz wyżej wskazane metody dostawy. W tej sytuacji, aby nadać przesyłkę skorzystaj proszę z Managera Przesyłek (tak jak na zrzucie) lub szybkich nadań InPostu, wysyłka będzie droższa, ponieważ cena 8,99 zł dotyczy tylko przesyłek nadanych metodą Allegro InPost.