anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak tokenu dostępowego

Bedzin_Sztab
#2 Obserwator#

Witam. Od dwóch tygodni próbuję powiązać swoje konto na allegro z wysyłką InPost aby nadać wylitowane na rzecz WOŚP przedmioty do klientów. Niestety bez przerwy wyświetla mi się komunikat "Nie znaleziono tokenu dotępowego". Klienci zaczynają się denerwować i ja owszem również. Próbowałem wszelkich metod połączenia obu aplikacji jednak bezskutecznie. Proszę o pomoc w tej sprawie! Pozdrawiam!

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Bedzin_Sztab napisz proszę jak próbujesz nadać przesyłki? 
Czy w tej zakładce jest widoczne powiązanie Allegro i aplikacji Manager przesyłek? Jeśli tak to usuń proszę powiązanie i ponownie powiąż konta zgodnie z tą instrukcją

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Bedzin_Sztab
#2 Obserwator#

Wybieram przedmiot, naciskam nadaj przesyłkę i wówczas przekierowywuje mnie na InPost. Tak za każdym razem otrzymuje info "Nie znalezione tokenu dostępowego". Instrukcję znalazłem już wcześniej i postępowałem krok po kroku. Trzykrotnie próbowałem także usuwać i ponownie powiązać aplikację jednak informacja o tokenie nadal się pojawia. Sposoby z inną przeglądarką, trybem incognito czy bez adblock'a także mam za sobą. Dane na obu stronach sprawdzałem kilukrotnie - są zgodne.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Bedzin_Sztab 

Jeśli posiadasz połączone konto Manager Paczek z kontem Allegro, prosimy o usunięcie tego powiązania i ponowne połączenie zgodnie z instrukcją https://manager.paczkomaty.pl/v1/api/assets/instrukcja-nadawania-przesylek-Allegro_2505.pdf (od str. 7). Upewnij się, że łączysz właściwe konto Allegro z Managerem. 

Jeśli sytuacja nadal się powtórzy, prześlij szczegółowy opis sprawy wraz z zrzutami ekranu na pomoc@inpost.pl.

oznacz moderatorów

pesponet
#9 Pomysłodawca#

Niestety ja walczę z bezsilnością od tygodnia... Jestem zupełnie nowy na Allegro i chciałem dodać możliwość wysyłki Inpostem (podpisałem umowę własną). Niestety niemożliwe jest połączenie kont. Robiłem wszystko po kilka razy. Na Allegro wklejałem token i usuwałem, wklejałem ponownie. To samo z aplikacjami powiązanymi, usuwałem i łączyłem na nowo. W menagerze paczek Inpost dodawałem i usuwałem konto kilka razy. Token też generowałem kilka razy i go usuwałem. Szczerze mam już nieco dość tej "zabawy"...  Pozostaje chyba tylko korzystać z innych kurierów. Nie rozumiem czemu nie można tego maksymalnie uprościć? Zrobić bardziej intuicyjnie.

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Oto procedura połączenia:

UWAGA WAŻNE - wszystkie operacje wykonywać najlepiej w kartach JEDNEJ przeglądarki - tzn - tworzysz połączenie po zalogowaniu się na allegro, otwierasz dodatkową kartę w TEJ SAMEJ przeglądarce i logujesz się do InPost Managera.

1. Logujesz się na konto Allegro

2. Logujesz się do Managera przesyłek InPost

3. Wybierasz Kolejno Allegro -> Import Allegro InPost

4. Wyświetla Ci się komunikat, że musisz połączyć konto z Allegro

5. Otwiera się strona Allegro z pytaniem, czy połączyć

I już - cała filozofia

PS: Możesz też po punkcie 3 wybrać Zarządzanie kontami i tam wymusić dodanie kolejnego konta Allegro, które chcesz obsługiwać.  

 

 

 

oznacz moderatorów

pesponet
#9 Pomysłodawca#

Dzięki, ale uwierz mi że tak robię. Mam też wyłączoną aplikację blokującą wyskakujące okienka itp. Nic nie pomaga.

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Ale po co Ci ten token? Rozumiem, że piszesz o API ShipX?

Tam w ogóle nie wchodzisz - wszystko powinno zadziać się automatycznie. 

oznacz moderatorów

pesponet
#9 Pomysłodawca#

Wreszcie ZADZIAŁAŁO. Piszę o tym żeby może komuś innemu pomogło. Mianowicie po wszelkich próbach, usuwaniu tokenu, rozwiązywaniu i powiązywaniu kont, czyszczeniu "ciasteczek" w przeglądarce, wyłączeniu dodatków typu uBlock, usuwaniu konta w managerze przesyłek Inpost itp.  nic nie pomagało....  Pomogła tylko jedna rzecz - ZMIANA PRZEGLĄDARKI. Standardowo korzystam z Firefoxa. Wylogowałem się tam z Allegro i Inpostu, otwarłem przeglądarkę Microsoft Edge, z której normalnie prawie wcale nie korzystam i zalogowałem się tam najpierw w jednej zakładce do Allegro i w drugiej zakładce do managera przesyłek Inpost. Dopiero to pomogło i udało się połączyć. Dziwię się tylko że zarówno Allegro jak i Inpost nie potrafią jakoś rozwiązać tego problemu raz na zawsze.

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@pesponet Brawo TY! Witamy w gronie rozwiązywaczy problemów AlleProblemów 😉

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@pesponet a włączenie wyskakujących okienek nie pomogło?

oznacz moderatorów

pesponet
#9 Pomysłodawca#

Przyznam się że w ustawieniach Firefoxa nie odhaczyłem blokowania wyskakujących okienek w zakładce "uprawnienia". Czyli było standardowo ustawione na blokowanie. Szkoda że nigdzie wcześniej nie doczytałem żeby to wypróbować... Wyłączałem tylko dodatki typu uBlock. Teraz w Firefoxie to wyłączyłem i chyba też działa. Bardzo dziękuję za podpowiedź. Może ktoś inny też skorzysta z tych podpowiedzi i opisów  🙂

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@pesponet Wczoraj Cię o to pytałem 😉 Ale w natłoku informacji pewnie Ci umknęło 😉

oznacz moderatorów

pesponet
#9 Pomysłodawca#

Tak, wiem i jeszcze raz Ci dziękuję 🙂 Faktycznie miałem nieco "zakręcony" dzień i ....  bardziej pomyślałem właśnie o uBlocku w temacie tych okienek, niż o samych ustawieniach przeglądarki.

oznacz moderatorów