Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Od dwóch tygodni próbuję powiązać swoje konto na allegro z wysyłką InPost aby nadać wylitowane na rzecz WOŚP przedmioty do klientów. Niestety bez przerwy wyświetla mi się komunikat "Nie znaleziono tokenu dotępowego". Klienci zaczynają się denerwować i ja owszem również. Próbowałem wszelkich metod połączenia obu aplikacji jednak bezskutecznie. Proszę o pomoc w tej sprawie! Pozdrawiam!
@Bedzin_Sztab napisz proszę jak próbujesz nadać przesyłki?
Czy w tej zakładce jest widoczne powiązanie Allegro i aplikacji Manager przesyłek? Jeśli tak to usuń proszę powiązanie i ponownie powiąż konta zgodnie z tą instrukcją.
Wybieram przedmiot, naciskam nadaj przesyłkę i wówczas przekierowywuje mnie na InPost. Tak za każdym razem otrzymuje info "Nie znalezione tokenu dostępowego". Instrukcję znalazłem już wcześniej i postępowałem krok po kroku. Trzykrotnie próbowałem także usuwać i ponownie powiązać aplikację jednak informacja o tokenie nadal się pojawia. Sposoby z inną przeglądarką, trybem incognito czy bez adblock'a także mam za sobą. Dane na obu stronach sprawdzałem kilukrotnie - są zgodne.
@Bedzin_Sztab
Jeśli posiadasz połączone konto Manager Paczek z kontem Allegro, prosimy o usunięcie tego powiązania i ponowne połączenie zgodnie z instrukcją https://manager.paczkomaty.pl/v1/api/assets/instrukcja-nadawania-przesylek-Allegro_2505.pdf (od str. 7). Upewnij się, że łączysz właściwe konto Allegro z Managerem.
Jeśli sytuacja nadal się powtórzy, prześlij szczegółowy opis sprawy wraz z zrzutami ekranu na pomoc@inpost.pl.
Niestety ja walczę z bezsilnością od tygodnia... Jestem zupełnie nowy na Allegro i chciałem dodać możliwość wysyłki Inpostem (podpisałem umowę własną). Niestety niemożliwe jest połączenie kont. Robiłem wszystko po kilka razy. Na Allegro wklejałem token i usuwałem, wklejałem ponownie. To samo z aplikacjami powiązanymi, usuwałem i łączyłem na nowo. W menagerze paczek Inpost dodawałem i usuwałem konto kilka razy. Token też generowałem kilka razy i go usuwałem. Szczerze mam już nieco dość tej "zabawy"... Pozostaje chyba tylko korzystać z innych kurierów. Nie rozumiem czemu nie można tego maksymalnie uprościć? Zrobić bardziej intuicyjnie.
Oto procedura połączenia:
UWAGA WAŻNE - wszystkie operacje wykonywać najlepiej w kartach JEDNEJ przeglądarki - tzn - tworzysz połączenie po zalogowaniu się na allegro, otwierasz dodatkową kartę w TEJ SAMEJ przeglądarce i logujesz się do InPost Managera.
1. Logujesz się na konto Allegro
2. Logujesz się do Managera przesyłek InPost
3. Wybierasz Kolejno Allegro -> Import Allegro InPost
4. Wyświetla Ci się komunikat, że musisz połączyć konto z Allegro
5. Otwiera się strona Allegro z pytaniem, czy połączyć
I już - cała filozofia
PS: Możesz też po punkcie 3 wybrać Zarządzanie kontami i tam wymusić dodanie kolejnego konta Allegro, które chcesz obsługiwać.
Dzięki, ale uwierz mi że tak robię. Mam też wyłączoną aplikację blokującą wyskakujące okienka itp. Nic nie pomaga.
Ale po co Ci ten token? Rozumiem, że piszesz o API ShipX?
Tam w ogóle nie wchodzisz - wszystko powinno zadziać się automatycznie.
Wreszcie ZADZIAŁAŁO. Piszę o tym żeby może komuś innemu pomogło. Mianowicie po wszelkich próbach, usuwaniu tokenu, rozwiązywaniu i powiązywaniu kont, czyszczeniu "ciasteczek" w przeglądarce, wyłączeniu dodatków typu uBlock, usuwaniu konta w managerze przesyłek Inpost itp. nic nie pomagało.... Pomogła tylko jedna rzecz - ZMIANA PRZEGLĄDARKI. Standardowo korzystam z Firefoxa. Wylogowałem się tam z Allegro i Inpostu, otwarłem przeglądarkę Microsoft Edge, z której normalnie prawie wcale nie korzystam i zalogowałem się tam najpierw w jednej zakładce do Allegro i w drugiej zakładce do managera przesyłek Inpost. Dopiero to pomogło i udało się połączyć. Dziwię się tylko że zarówno Allegro jak i Inpost nie potrafią jakoś rozwiązać tego problemu raz na zawsze.
@pesponet Brawo TY! Witamy w gronie rozwiązywaczy problemów AlleProblemów 😉
@pesponet a włączenie wyskakujących okienek nie pomogło?
Przyznam się że w ustawieniach Firefoxa nie odhaczyłem blokowania wyskakujących okienek w zakładce "uprawnienia". Czyli było standardowo ustawione na blokowanie. Szkoda że nigdzie wcześniej nie doczytałem żeby to wypróbować... Wyłączałem tylko dodatki typu uBlock. Teraz w Firefoxie to wyłączyłem i chyba też działa. Bardzo dziękuję za podpowiedź. Może ktoś inny też skorzysta z tych podpowiedzi i opisów 🙂
@pesponet Wczoraj Cię o to pytałem 😉 Ale w natłoku informacji pewnie Ci umknęło 😉
Tak, wiem i jeszcze raz Ci dziękuję 🙂 Faktycznie miałem nieco "zakręcony" dzień i .... bardziej pomyślałem właśnie o uBlocku w temacie tych okienek, niż o samych ustawieniach przeglądarki.