Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka zakupiła towar którego nie mam, bo producent wysłał mi błędne zamówienie, a ja już wpisałem na stan. Klientka zakupiła, poinformowałem ją o sytuacji a ta zgodziła się na kilka dni opóźnienia. Jak allegro "skarci" mnie za takie opóźnienie przy deklaracji 24h wysyłki?
Dostaniesz punkty ujemne za czas dostawy ,dobrze że masz dobry kontakt z klientką to może obejdzie się bez zaniżonych ocen w opinii.
Zapewne odbije się na jakości sprzedaży.
@berbert_pl poleca Ci statystyki szybkości wysyłki. Jelsi sprzedajesz dużo to przy jednym zamówieniu nie bedzie to miało wielkiego wpływu, jeśłi masz malo zamówien może to mieć spore znaczenie . Klienci bedą widziec paczki dużo później niż rzeczywiscie beda docierały, jeśli masz smarta lub SS także może to mieć znaczenie.
Po 30 dniach statystyki wróca do normy.
Jeśli dogadałeś sie z klientem sposobem na to jest : anulowanie zamówienia przez klienta - zwrot wpłaty i ponowny zakup za kilka dni kiedy już bedziesz miał towar na stanie i bedziesz mógł szybko zrealizowac wysyłke wówczas to zamówienie nie bedzie sie liczyło w statystykach