anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak towaru i opóźnienia w wysyłce do klienta

berbert_pl
#8 Zapaleniec#

Klientka zakupiła towar którego nie mam, bo producent wysłał mi błędne zamówienie, a ja już wpisałem na stan. Klientka zakupiła, poinformowałem ją o sytuacji a ta zgodziła się na kilka dni opóźnienia. Jak allegro "skarci" mnie za takie opóźnienie przy deklaracji 24h wysyłki?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mwmonety
#21 Demiurg#

Dostaniesz punkty ujemne za czas dostawy ,dobrze że masz dobry kontakt z klientką to może obejdzie się bez zaniżonych ocen w opinii.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zapewne odbije się na jakości sprzedaży.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@berbert_pl  poleca Ci statystyki szybkości wysyłki. Jelsi sprzedajesz dużo to przy jednym zamówieniu nie bedzie to miało wielkiego wpływu, jeśłi masz malo zamówien może to mieć spore znaczenie . Klienci bedą widziec paczki dużo później niż rzeczywiscie beda docierały, jeśli masz smarta lub SS także może to mieć znaczenie.

Po 30 dniach statystyki wróca do normy.

Jeśli dogadałeś sie z klientem sposobem na to jest : anulowanie zamówienia przez klienta - zwrot wpłaty i ponowny zakup za kilka dni kiedy już bedziesz miał towar na stanie i bedziesz mógł szybko zrealizowac wysyłke wówczas to zamówienie nie bedzie sie liczyło w statystykach

oznacz moderatorów