anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak widocznej zmiany statusu zamówienia i numeru przesyłki u klienta

MAMY ROZWIĄZANIE!
magictoys-pl
#7 Wielbiciel#

Mam pytanie dotyczące zarządzania zamówieniami.

Klient chce dokonać zwrotu, ale nie może go zgłosić przez allegro. Co powinnam uzupełnić, aby klient dokonał zwrotu via allegro?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
xyz96
#21 Demiurg#

@magictoys-pl Musisz wypełnić zakładkę Zwroty, czyli określić warunki zwrotu, dać czas na odstąpienie od umowy minimum 14 dni.  Jako firma masz taki obowiązek; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/prawa-i-obowiazki-sprzedajacego/jak-udostepnic-kupujacemu...

W tej chwili wszystkie aukcje masz nieregulaminowe, nie możesz nie dawać czasu na odstąpienie.

Po zakupie już nie udostępnisz klientowi zwrotu przez Allegro. Może wysłać Ci mailem swoją rezygnację z zakupu i odesłać towar, a Ty oddajesz mu pieniądze.

oznacz moderatorów
magictoys-pl
#7 Wielbiciel#

DZIĘKUJĘ ZA INFO! 🙂

oznacz moderatorów