Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie dotyczące zarządzania zamówieniami.
Klient chce dokonać zwrotu, ale nie może go zgłosić przez allegro. Co powinnam uzupełnić, aby klient dokonał zwrotu via allegro?
@magictoys-pl Musisz wypełnić zakładkę Zwroty, czyli określić warunki zwrotu, dać czas na odstąpienie od umowy minimum 14 dni. Jako firma masz taki obowiązek; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/prawa-i-obowiazki-sprzedajacego/jak-udostepnic-kupujacemu...
W tej chwili wszystkie aukcje masz nieregulaminowe, nie możesz nie dawać czasu na odstąpienie.
Po zakupie już nie udostępnisz klientowi zwrotu przez Allegro. Może wysłać Ci mailem swoją rezygnację z zakupu i odesłać towar, a Ty oddajesz mu pieniądze.
DZIĘKUJĘ ZA INFO! 🙂