anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wpłat od kupujących

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:26696916
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, mam problem z trzema kupującymi: wylicytowali przedmioty na WOŚP, niestety do tej pory nie zapłacili (minęło ponad 20 dni) i nie odpisują na wiadomości. Zgodnie z regulaminem mają 30 dni na wpłatę, czy po tym czasie będę mogła ponownie wystawić przedmioty na aukcję WOŚP bez ponoszenia żadnych konsekwencji? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:26696916 Cześć. 🙂 Zweryfikowałam te zakupy i jeśli chodzi o zamówienie b6dc3bd2-7c5e-11ed-9411-0964a6f61811 z 15 grudnia - konto kupującego zostało zablokowane do wyjaśnienia (ze względu właśnie na nieopłacone zakupy). 

W związku z zamówieniem numer 0a7a9eb2-7c66-11ed-8fb0-43e34887fa6f skontaktujemy się z kupującym — były to jego pierwsze zakupy, być może potrzebuje pomocy. Sprawdzimy, co się dzieje. 

Jeśli kupujący nie opłacą zamówień w ciągu 30 dni, to będziesz mogła wystawić produkty ponownie. 

oznacz moderatorów
Client:26696916
#8 Zapaleniec#

Dziękuję 🙂

oznacz moderatorów