Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Doładowałem konto na paczkomaty kase z konta wzieło informacja od was przyszła że konto zostało doładowane, a pieniędzy nie ma na koncie. Mineło juz ponad godzine
@InPost potrzebne wsparcie 🙂
występuje problem z płatnościami paypro - allegro też nie da się opłacić online 🙂
@led_provider
W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie, czy na konto nie zostały naliczone dodatkowe opłaty (np. za wysłanie paczki ponadgabarytowej). Wówczas realizowane doładowanie jest pobierane na poczet obciążenia. Informacje o opłatach naliczonych dla kont typu prepaid powinny być widoczne w Managerze Paczek, w zakładce "Płatności" --> "Historia Operacji".
Jeśli zweryfikowanie historii operacji nie wyjaśnia tej sytuacji, prosimy o przesłanie potwierdzenia transakcji w formacie pdf, adresu mailowego przypisanego do konta w Managerze Paczek oraz opisu sprawy na pomoc@inpost.pl