Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro to koszmar - nie daje żadnych informacji o tym co mam zrobić z ofertą, która nie została opłacona.
Allegro zwykle nie lokalnie nr zamowienia: 8c5bdf51-885d-11ec-bfd0-bfa07bae1bd9
Zostało sprzedane: 7 lut 2022, 22:35; Jest 14-02-2022 17:53; Status płatności: płatność rozpoczęta -- od momentu sprzedaży;
Na stronie Zamówienia -> SZCZEGÓŁY nie mam żadnej informacji co mam robić dalej z tym problemem.
1) Kiedy dostanę zwrot prowizji i czy dzieje się to automatycznie czy ten niecenzuralne_słowo system wymaga jakiejkolwiek mojej pracy przy zwrocie prowizji?
2) Czy zwrot prowizji może zostać nie uznany?
3) Czy mogę blokować aukcje innych użytkowników przez złożenie zamówień i nie opłacanie ich?
4) Kiedy system wznowi/wystawi taką samą ofertę? Czy nad tym też muszę pracować od nowa?
5) Co mam zrobić aby dostać zwrot prowizji i allegro wznowiło/wrzuciło ponownie tą aukcję? Na tej stronie nie ma żadnych prostych instrukcji na najprostsze problemy?
6) Czemu allegro jest tak skomplikowane, wrogie sprzedającym, całkowicie nie użyteczne i przeciwne łatwej intuicyjnej obsłudze?
@kotwica982 Nieopłacona transakcja zostanie automatycznie anulowana po 7 dniach i wtedy otrzymasz zwrot prowizji. System nie wznowi oferty, musisz ją wystawić ponownie.
@kotwica982 na wszystkie pytania masz odpowiedź w regulaminie https://allegro.pl/regulamin
Oraz w pomocy https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych