anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wpłaty od kupującego za zamówienie - ile mam czekać na anulowanie aukcji i co mam robić.

kotwica982
#7 Wielbiciel#

Allegro to koszmar - nie daje żadnych informacji o tym co mam zrobić z ofertą, która nie została opłacona.

 

Allegro zwykle nie lokalnie nr zamowienia: 8c5bdf51-885d-11ec-bfd0-bfa07bae1bd9

Zostało sprzedane: 7 lut 2022, 22:35; Jest 14-02-2022 17:53; Status płatności: płatność rozpoczęta -- od momentu sprzedaży;

 

Na stronie Zamówienia -> SZCZEGÓŁY nie mam żadnej informacji co mam robić dalej z tym problemem.

1) Kiedy dostanę zwrot prowizji i czy dzieje się to automatycznie czy ten niecenzuralne_słowo system wymaga jakiejkolwiek mojej pracy przy zwrocie prowizji? 

2) Czy zwrot prowizji może zostać nie uznany?

3) Czy mogę blokować aukcje innych użytkowników przez złożenie zamówień i nie opłacanie ich?

4) Kiedy system wznowi/wystawi taką samą ofertę? Czy nad tym też muszę pracować od nowa?

 

5) Co mam zrobić aby dostać zwrot prowizji i allegro wznowiło/wrzuciło ponownie tą aukcję? Na tej stronie nie ma żadnych prostych instrukcji na najprostsze problemy?

 

6) Czemu allegro jest tak skomplikowane, wrogie sprzedającym, całkowicie nie użyteczne i przeciwne łatwej intuicyjnej obsłudze?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@kotwica982 Nieopłacona transakcja zostanie automatycznie anulowana po 7 dniach i wtedy otrzymasz zwrot prowizji. System nie wznowi oferty, musisz ją wystawić ponownie. 

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/automatyczny-rabat-transakcyjny-bez-wype...

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kotwica982 na wszystkie pytania masz odpowiedź w regulaminie https://allegro.pl/regulamin

Oraz w pomocy https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych

________
Κώστας
oznacz moderatorów