Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Od 22 stycznia nie przelewane są środki na konto, dzisiaj zauważyłam że jest wymuszenie ponownej aktywacji konta. Z tym, że Przelewy24 widać aktywne PayU nie aktywne. Nic nie zmieniałem w ustawieniach więc czym jest podyktowane wymuszenie ponownej aktywacji konta. Podobnie mam na dwóch innych kontach z tym że daty od kiedy wypłaty są nie aktywne są inne niż na tym koncie a na kolejnych dwóch wszystko jest normalnie.
O co chodzi?
Niestety znowu musisz aktywować i czekać, inaczej nie wypłacisz.
O co chodzi? Domyśl się 🙂
@asart76 Zdarzają się powtórne weryfikacje, uwarunkowane są jakimiś twoimi problemami na koncie(dług) itd.
@asart76 PayU jako instytucja płatnicza zobowiązana jest do posiadania aktualnych dokumentów, danych oraz informacji dotyczących swoich klientów, w związku z tym PayU na bieżąco aktualizuje dokumenty, dlatego napisali do Ciebie wiadomość z prośbą o ich udostępnienie. Aby mieć możliwość świadczenia usługi za pośrednictwem PayU, odpowiedz proszę na maila.