anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wypłat na konto firowe

asart76
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

Od 22 stycznia nie przelewane są środki na konto, dzisiaj zauważyłam że jest wymuszenie ponownej aktywacji konta. Z tym, że Przelewy24 widać aktywne PayU nie aktywne. Nic nie zmieniałem w ustawieniach więc czym jest podyktowane wymuszenie ponownej aktywacji konta. Podobnie mam na dwóch innych kontach z tym że daty od kiedy wypłaty są nie aktywne są inne niż na tym koncie a na kolejnych dwóch wszystko jest normalnie.

O co chodzi?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

Niestety znowu musisz aktywować i czekać, inaczej nie wypłacisz.

O co chodzi? Domyśl się 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@asart76 Zdarzają się powtórne weryfikacje, uwarunkowane są jakimiś twoimi problemami na koncie(dług) itd.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@asart76 PayU jako instytucja płatnicza zobowiązana jest do posiadania aktualnych dokumentów, danych oraz informacji dotyczących swoich klientów, w związku z tym PayU na bieżąco aktualizuje dokumenty, dlatego napisali do Ciebie wiadomość z prośbą o ich udostępnienie. Aby mieć możliwość świadczenia usługi za pośrednictwem PayU, odpowiedz proszę na maila.   

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów