anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zainteresowania aktywacją konta.

wieszak00
#8 Zapaleniec#

Od poniedziałku oczekuję na weryfikację, przed wczoraj dostalem informację że do dzisiaj ją otrzymam, nadal jej nie ma, ze strony allegro brak odpowiedzi na próby kontaktu ponownego, śmiać się czy płakać?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@wieszak00 Widzę, że napisałeś dzisiaj do nas trzy zgłoszenia w tej sprawie, dlatego poczekaj proszę na odpowiedź. Nasi pracownicy na pewno prześlą Ci wiadomość w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

wieszak00
#8 Zapaleniec#

Otrzymałem od Was taka wiadomość "Dobry wieczór,

dziękuję za wiadomość.

Czy kwestia przelewu została wyjaśniona?

Proszę o przesłanie potwierdzenia tego przelewu, nie widzę, żeby aktywacja się rozpoczęła. Powinien Pan wykonać przelew: 



Bezpieczeństwo danych finansowych naszych klientów jest dla nas bardzo ważne, a więc będę mogła udzielić szczegółowych informacji jedynie po dodatkowej weryfikacji. Z uwagi na porę, nie mogłam skontaktować się z Panem telefonicznie. " to tylko cytat.

Dokonalem platności 13.12 bz/r. W zakładce aktywacja konta, wyskakuje komunikat o informacji zwrotnej w sprawie weryfikacji, sprawdzałem konto bez weryfikacji i tam takiej informacji nie ma, bo nie został dokonany przelew. Wyjaśnijcie sobie z BLIKIEM płatności i błędy, nie zrzucajcie winy na użytkownika oraz nie obciążajcie go dodatkowymi instrukcjami, bo macie wgląd do konta i widzicie notke dot. oczekiwania 3 dni na weryfikacje, przecież sam sobie jej do konta nie dodałem.

oznacz moderatorów

wieszak00
#8 Zapaleniec#

Przesłałem również potwierdzenie dowodu wpłaty, poprzez aplikacje (BLIK).

Od 13.12 do dzisiaj mija już 4 dzień, gwarantujecie to w ciagu 3 dni.

oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

Konkurencja aktywację klienta robi szybciej, jak jest problem to dzwonią z pomocą.

oznacz moderatorów

wieszak00
#8 Zapaleniec#

Czy jest jaki bezpośredni numer na ich infolinie? Poza opcją zamówienia rozmowy na 23 grudnia?

oznacz moderatorów