Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od poniedziałku oczekuję na weryfikację, przed wczoraj dostalem informację że do dzisiaj ją otrzymam, nadal jej nie ma, ze strony allegro brak odpowiedzi na próby kontaktu ponownego, śmiać się czy płakać?
@wieszak00 Widzę, że napisałeś dzisiaj do nas trzy zgłoszenia w tej sprawie, dlatego poczekaj proszę na odpowiedź. Nasi pracownicy na pewno prześlą Ci wiadomość w tej sprawie.
Otrzymałem od Was taka wiadomość "Dobry wieczór,
dziękuję za wiadomość.
Czy kwestia przelewu została wyjaśniona?
Proszę o przesłanie potwierdzenia tego przelewu, nie widzę, żeby aktywacja się rozpoczęła. Powinien Pan wykonać przelew:
Bezpieczeństwo danych finansowych naszych klientów jest dla nas bardzo ważne, a więc będę mogła udzielić szczegółowych informacji jedynie po dodatkowej weryfikacji. Z uwagi na porę, nie mogłam skontaktować się z Panem telefonicznie. " to tylko cytat.
Dokonalem platności 13.12 bz/r. W zakładce aktywacja konta, wyskakuje komunikat o informacji zwrotnej w sprawie weryfikacji, sprawdzałem konto bez weryfikacji i tam takiej informacji nie ma, bo nie został dokonany przelew. Wyjaśnijcie sobie z BLIKIEM płatności i błędy, nie zrzucajcie winy na użytkownika oraz nie obciążajcie go dodatkowymi instrukcjami, bo macie wgląd do konta i widzicie notke dot. oczekiwania 3 dni na weryfikacje, przecież sam sobie jej do konta nie dodałem.
Przesłałem również potwierdzenie dowodu wpłaty, poprzez aplikacje (BLIK).
Od 13.12 do dzisiaj mija już 4 dzień, gwarantujecie to w ciagu 3 dni.
Konkurencja aktywację klienta robi szybciej, jak jest problem to dzwonią z pomocą.
Czy jest jaki bezpośredni numer na ich infolinie? Poza opcją zamówienia rozmowy na 23 grudnia?