Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dnia 19 listopada 2019 roku sprzedałem kilka produktów kupującemu.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zapłaty, kilkakrotnie dzwoniłem do klienta powiedział ze ureguluje płatność niestety tak się nie stało. Czy allegro może pomóc rozwiązać mój problem?
Czekam na jakieś wskazówki:(
Nie, allegro nie zmusi kupującego do zapłaty. Wystaw przedmioty ponownie, na zwrot prowizji od sprzedaży jest już za późno.
Niestety jest to odzież personalizowana i nie będę mógł tego wystawić ponownie.
Ale dzięki za pomoc.
To sprawa do sądu, pierw postrasz pismem przed sądowym a potem działaj 🙂
Możesz olać jak wspomniał @xyz96 lub sprawę skierować do sądu o wywiązanie się z umowy kupna - sprzedaży 😉
Dzięki za podpowiedz.