Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Praktycznie za każdym razem, jak klient zamówi przesyłkę Allegro UPS, etykieta jest wygenerowana, paczka czeka, a kurier nie przyjeżdża. Jak się potem okazuje, nie ma zlecenia odbioru i trzeba specjalnie dzwonić do UPS, żeby takie zlecenie na kolanie wygenerowali. Czy u kogoś też były takie case'y i jak to rozwiązać?
@e-zeflin, możesz podać przykładowy numer zamówienia, którego dotyczy ta sprawa? Czy korzystasz z naszego narzędzia nadawczego Wysyłam z Allegro?
6f84f3a1-85bd-11ec-bb3b-d9cdee8a2979
Klikam "Nadaj przesyłkę" na zamówieniach allegro
@e-zeflin, dziękuję 🙂 Czy możesz podać również numer zlecenia podjazdu? Skonsultujemy tę sprawę z UPS.
Zamawiałem przez telefon, nie dostałem żadnego numeru. Ale ten temat pojawia się notorycznie, jak zamawiam dostawę Allegro UPS i wybieram odbiór tego samego dnia. Proszę prześledzić wszystkie moje zamówienia przesyłek UPSem.