Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Klient złożył dwa zamówienia, przy czym jedno opłacił, drugie nie. Naliczyło mi dwa razy prowizję..Złożyłem wniosek o zwrot prowizji do jednego zamówienia (tego anulowanego) i nadal nie przyznano mi zwrotu. Zatem moje pytanie: Czy przed rozliczeniem z allegro, czyli do końca lutego zostanie zwrócona mi prowizja za to anulowane zamówienie klienta? Bardzo bym prosił o jakiś krok w tej sprawie, gdyż chciałbym się rozliczyć z allegro pod koniec lutego..
wymiatalek klient zgodnie z regulaminem na zapłątę ma 7 dni / ,, kup teraz ,, / , przelew tradycyjny 14 dni , po tym czasie transakcja zostanie automatycznie anulowana i wniosek o rabat transakcyjny uznany .
Klient już zapłacił za to jedno zamówienie, a drugie nie- zostało anulowane. Nie wiem co dalej, gdyż muszę się rozliczyć z Allegro pod koniec lutego...Jeśli się rozliczę pod koniec lutego, to w marcu zwróci mi Allegro prowizję, którą zapłacę w lutym?
@wymiatalek
Napisałeś: "drugie nie- zostało anulowane"
Masz napisane przy zamówieniu: "Kupujący anulował" ?
Przyszły mi dwa zamówienia. Jedno zamówienie klient opłacił, drugie nie. Więc anulowałem drugie zamówienie, gdyż klient chciał kupic tylko jeden produkt, który juz opłacił w jednym zamówieniu.. W takim razie dziękuję za informację i poczekam, ale moje pytanie: Jeśli się rozliczę pod koniec lutego, to w marcu zwróci mi Allegro prowizję, którą zapłacę w lutym?
@wymiatalek
Więc anulowałem drugie zamówienie,
Sprzedający na Allegro nie ma możliwości (ani uprawnień) aby anulować zamówienie.
Może co najwyżej oznaczyć zamówienie "jako anulowane", ale samo oznaczenie zamówienia jako anulowane nie wywołuje żadnych skutków prawnych (oznaczenie jako anulowane - anulowaniem nie jest).
Podobnie jako samo oznaczenie zamówienia "wysłane" nie spowoduje, że "samo się wyśle" ani nie jest potwierdzeniem faktycznego wysłania przesyłki.
Zmień status na "nowe" i poproś Kupującego aby anulował zamówienie - wówczas nie będziesz musiał czekać na zwrot prowizji.
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX
Super! Dziękuję pięknie!
@wymiatalek tak ,jeśli zwrot nie nastąpi w tym miesiącu w marcu zapłacisz mniej .
Dziękuję ślicznie za odpowiedź
@wymiatalek
Jeżeli kupujący faktycznie anulowałby nieopłacone zamówienie - to zwrot prowizji byłby Ci już przyznany automatycznie.
W tym przypadku najprawdopodobniej Klient nie anulował zamówienia (a tylko On może to zrobić). Allegro anuluje je dopiero po upływie 7/14 dni - jak napisał przedmówca.