Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie.
Wystawiłem kilka karta graficznych na sprzedaż.
Pan dokonał zakupu dwóch sztuk, lecz nie opłacił.
Na wpłatę czekałem 2 dni i anulowałem zamówienie i wystąpiłem o zwrot prowizji.
Otrzymałem zwrot na oba zakupy. Dzień później klient opłacił jednak to zamówienie i z automatu naliczyło mi znów prowizję. Jednak nie miałem już wystarczającej ilości kart graficznych - brakowało jednej. Zrobiłem klientowi zwrot pieniędzy na jedną sztukę, lecz nie mogę ponowić zwrotu prowizji. Jak mam otrzymać ten zwrot?
WorldTechIT no cóż , zgodnie z regulaminem klient ma na zapłatę 7 dni , trzeba było zaczekać na automatyczne anulowanie transakcji , wówczas klient nie ma możliwości opłacenia zakupu .
Spróbuj przez ten formularz -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2e9d9894-6b6f-4e0c-ba06-3d0721131243
po mojemu będzie ciężko .
@WorldTechIT chyba z odwołania nie skorzystasz. Chyba będziesz musiał pisać przez ten formularz
Temat do zamknięcia. Juz gotowe. Dziękuje