anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu prowizji od sprzedaży

MAMY ROZWIĄZANIE!
WorldTechIT
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie.

Wystawiłem kilka karta graficznych na sprzedaż.

Pan dokonał zakupu dwóch sztuk, lecz nie opłacił.

Na wpłatę czekałem 2 dni i anulowałem zamówienie i wystąpiłem o zwrot prowizji.

Otrzymałem zwrot na oba zakupy. Dzień później klient opłacił jednak to zamówienie i z automatu naliczyło mi znów prowizję. Jednak nie miałem już wystarczającej ilości kart graficznych - brakowało jednej. Zrobiłem klientowi zwrot pieniędzy na jedną sztukę, lecz nie mogę ponowić zwrotu prowizji. Jak mam otrzymać ten zwrot?   

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
mdrogeria
#21 Demiurg#

WorldTechIT no cóż , zgodnie z regulaminem klient ma na zapłatę 7 dni , trzeba było zaczekać na automatyczne anulowanie transakcji , wówczas klient nie ma możliwości opłacenia zakupu .

Spróbuj przez ten formularz -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2e9d9894-6b6f-4e0c-ba06-3d0721131243

po mojemu będzie ciężko .

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@WorldTechIT chyba z odwołania nie skorzystasz. Chyba będziesz musiał pisać przez ten formularz 

 

oznacz moderatorów
WorldTechIT
#8 Zapaleniec#

Temat do zamknięcia. Juz gotowe. Dziękuje

oznacz moderatorów