anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chciałabym coś sprzedać - mam kupców, ale niestety nie mam doświadczenia w korzystaniu z Allegro.

Client:50441279
#8 Zapaleniec#

Chciałabym coś sprzedać - mam kupców, ale niestety nie mam doświadczenia w korzystaniu z Allegro. Nie wiem, gdzie wpływają pieniądze za zakup. Nie umiem znaleźć moich danych (nie pamiętam, jaki podałam numer konta). Nie jestem też pewna dalszych kroków w przypadku każdego z klientów. Czy ja mogę im wszystkim wysłać paczkę paczkomatem za darmo? Wydaje mi się, że mogę 6 osobom. Gdzie znajdę informacje, jak im wysłać paczkę (tzn. do którego paczkomatu)? Jeden z kupujących napisał o tym na czacie, ale co z pozostałymi 2-ma? Czy mam się ich zapytać na czacie? Jak Państwo widzą, że jestem całkiem zielona w tych kwestiach:-(. Skontaktowała m się z Allegro przez Messenger, ale nie wiem, kiedy mi odpowiedzą - nie bardzo mam czas, aby nadal czekać... Dlatego piszę tutaj.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50441279 czy chodzi o sprzedaż na Allegro Lokalnie? Na koncie, z którego piszesz widzę tylko jedną sprzedaż na Allegro Lokalnie. 
Pieniądze za tę sprzedaż są tutaj. Aby wypłacić je na Twoje konto w banku konieczna będzie aktywacja konta do wypłat, tutaj instrukcja jak to zrobić. 
Twoje dane są tutaj, ale numer konta podasz dopiero przy aktywacji wypłat i później będziesz mogła to sprawdzić w tej zakładce
Jeśli transakcja nie ma oznaczenia Smart! (a Twoja nie ma) oznacza to, że kupujący zapłacił za wysyłkę. Otrzymałaś od niego 24,99 zł, czyli cenę przedmiotu (15 zł + 9,99 zł za przesyłkę).
Etykietę wygenerujesz z poziomu Allegro Lokalnie, tutaj instrukcja krok po kroku co należy zrobić, przesyłkę możesz nadać w dowolnym Paczkomacie.
Tylko jeden kupujący sfinalizował transakcję, więc tylko tę jedną przesyłkę powinnaś nadać. Tym pozostałym możesz napisać na czacie, że czekasz na zakup 🙂