Chciałabym rozwinąć swoją sprzedaż zagraniczną. Co mam zrobić żeby to aktywować?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LG_EZ w tym przewodniku znajdziesz wszystkie informacje na ten temat 🙂
W tym wątku z kolei możesz przeczytać zapis pytań i odpowiedzi z webinaru na ten temat. A tutaj specjalny kurs Akademii Allegro. Aby zacząć powinieneś udostępnić zagraniczne metody dostawy, szczegółowe informacje jak to zrobić są dostępne na tej stronie 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękuję 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Gdzie mogę znależć te numery EPR? I czy to jest powód że osoba z Holandii ma możliwość zakupu u mnie produktów ale nie widzi moich ofert? W następstwie uzyskuje informacje, że mój sklep nie sprzedaje niczego aktualnie.
POzdrawiam Laura Garula

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LG_EZ Cześć. Numer ERP musisz zarejestrować samodzielnie (wynika to z dyrektywy o opakowaniach i odpadach opakowaniowych). W różnych krajach obowiązują różne numery EPR.
Ograniczenia w sprzedaży obowiązują tylko dla Francji i Niemiec (czyli kupujący spoza tych krajów powinni widzieć Twoje oferty).
Czy w ofercie, z której chce skorzystać klient z Holandii, udostępniasz dostawę za granicę? Testowo ustawiłam kraj dostawy na swoim koncie jako Holandia i widzę Twoje oferty:

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak. Dostawy zagraniczne zostały uruchomione

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystko niby jest ,a dalej nie widzi moich produktów

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LG_EZ Niech klient napisze do nas bezpośrednio tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobrze . Dziękuję ślicznie