anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chodzi mi o nr telefonu do Konsultanta z Allegro

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:103561663
#7 Wielbiciel#

Chodzi mi o nr telefonu do Konsultanta z Allegro

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
LEW433
#21 Demiurg#

Możesz zamówić rozmowę: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów
Client:103561663
#7 Wielbiciel#

Wchodzę na tę stronę ale tam nie mogę znalezć.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Wybierasz temat i wówczas sie pojawi.

oznacz moderatorów
Client:103561663
#7 Wielbiciel#

A może masz numer bo jestem początkujący więc nawet nie wiem gdzie się tam obrucić.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nikt Ci nie da nr, Allegro nie odbiera telefonów, zamów rozmowę oddzwonią, masz także inne sposoby kontaktu tam mail itd.

oznacz moderatorów
Client:103561663
#7 Wielbiciel#

Tak tylko nie wiem na jakiej stronie zamówić tą rozmowę

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Klikasz w link który Ci podałem, pojawia się tam sprzedający kupujący  i klikasz w daną ikonkę -rozwinie się wybierasz temat i klikasz dalej i pojawią się opcje kontaktu.

oznacz moderatorów
Client:103561663
#7 Wielbiciel#

Kupił odemnie facet Akordeon tylko muszę go wysłać przez pocztę bo za duży do paczkomatu, zawsze jak wysyłałem jakiś towar to była opcja żeby wydrukować etykietę tutaj nie ma nic takiego, nie wiem teraz jak mam to zrobić podano mi tylko jego adres doliczono przesyłkę do ceny 14 zł wiadomo że to duża i dość ciężka rzecz , więc przesyłka pewnie będzie dużo droższa, więc nie wiem jak to rozwiązać, kiedyś miałem podobny przypadek i miałem etykietę którą naklejałem oddawałem tylko paczkę na poczcie i nic mnie dalej nie obchodziło ale teraz nie wiem jak to zrobić i chciałem się skontaktować z Allegro. Na tej stronie w Pomocy nawet nie ma takiego tematu więc numer do nich nie wyjdzie.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#