Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
czytam na forum że firmy kurierskie często odrzucają reklamacje uszkodzenia paczki w transporcie jako nieprawidłowo zapakowaną. Jak w takim razie według firmy kurierskiej powinna wyglądać prawidłowo zapakowana paczko, skoro podpierają się takim argumentem to powinny chyba przedstawić jakąś definicję prawidłowo zapakowanej paczki?
Jak to wygląda czy taka definicja jest?
dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Nigdy im nie będziesz w stanie dogodzić ,a każde uszkodzenie powstałe w transporcie i tak spadnie na ciebie.
To nie jest prawda. Czasem firmy przewozowe uznają reklamacje.
to jakiś absurd jeżeli ktoś podaje że paczka jest nieprawidłowo zapakowana to należy w jego kwestii przedstawienie definicji co według nich rozumieją za prawidłowe pakowanie. To ja również jako sprzedający mam nie stosować prawa wg. swojego klienta idąc Twoim tokiem rozumowania? chyba że mieszkamy w Bangladeszu a nie Europie
@ObiadyDomowe poczytaj regiulaminy firm. Tam często są punkty dotyczące pakowania i zabezpieczenia przesyłek.
Z drugiej strony moinitoring podczas pakowania ( przydatny także przy zgłasznych brakach od kupujacych)
Jełsi bedziesz mial/a dowód że przsylke spakowałaś prawidlowo wówczas przewoźnik nie bedzie mógł tego argumentu uzyc. W takiej sytuacji dużo łatwiej o uznanie reklamacji od przewoźnika