Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, załóżmy, że sprzedaje przedmioty w grze i klient kupił ale pieniądze jeszcze nie doszły i dostał te przedmioty to czy klient ma opcje anulować przelew? Co jeśli nie oddałby przedmiotów jeśli by anulował?
@Client:44148227 Nigdy przenigdy nic nie wysyłasz/udostępniasz dopóki nie będziesz miał pieniędzy na koncie.
Czyli trzeba liczyć, że pieniądze jednak dojdą? Nic się nie będzie dało zrobić?
Client:44148227 napisz coś więcej , może padłeś ofiarą oszusta .
Znaczy ja pytam w razie W bo dopiero wczoraj o 22 sprzedałem
Client:44148227 nie wysyła się przed zaksięgowaniem wpłaty !!! Bywa ,że przelew się zawiesza i nie dotrze .
@Client:44148227 Jeśli wysłałeś bez pieniędzy, to zostałeś oszukany, on Ci już nie zapłaci. Po co wysyłasz bez pieniędzy? Teraz pozostało Ci tylko wezwać go mailem lub listem do zapłaty, wyznaczyć ostateczny termin i poinformować, że jeśli nie zapłaci zgłosisz sprawę na policję i to zrób.
Mam nadzieję, że informacji o wpłacie nie otrzymałeś w ten sposób:
Cześć, XYZ
Kupujący XXX zapłacił za zamówienie. Możesz teraz wysłać przedmioty.
Czy to zostało wysłane w formie wiadomości na Allegro lokalnie?
Na email przyszła taka wiadomość od allegro
Client:44148227 z jakiego adresu e-mail przyszla wiadomość ?
powiadomienia@allegrolokalnie.pl
Sprzedaż na zwykłym allegro? (nie allegro lokalnie)
Sprawdź tutaj czy jest jakaś wpłata: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
No ogólnie to nie mam możliwości bo to na koncie mojego brata było sprzedawane i mi napisał, że gość zapłacił tylko, że bank zaksięguje jutro (czyli dzisiaj)