Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W czwartek dostałem swoje pierwsze zamówienie, działam w modelu dropshipping. Zamówiłem produkt, który ma dotrzeć do klienta dzisiaj, ale do tej pory nie mam żadnej informacji od sprzedającego, status zamienia: opłacone. Pisałem do sprzedawcy w sobotę, ale bez odpowiedzi. Co powiniem zrobić? Najbardziej chodzi mi to, że nie chce zostawić mojego klienta bez informacji, których sam nie posiadam.
@TechEexpert Ryzykowny model biznesowy wybrałeś.
Na początek - jaki był podany czas na nadanie przesyłki w ofercie którą zakupiłeś?
Wiesz pewnie, że czas dostawy to tylko przewidywania a nie deklarowany czas.
Sobota była dniem wolnym od pracy.
"Podczas tworzenia tej oferty sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar natychmiast."
@TechEexpert Z tego co mi wiadomo natychmiast oznacza to samo co deklaracja nadania w 24 godziny - czyli do końca następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia.
O ile nic się nie zmieniło.
Co zrobić? Kontaktować się ze sprzedającym - nic innego nie pozostaje.
Pamiętaj, że opóźnienia w wysyłce u Twojego dostawcy nie mają znaczenia jeśli chodzi o odpowiedzialność za umowę pomiędzy tobą a kupującym.
Radzę się z kupującym skontaktować czym prędzej i wyjaśnić sytuację, że będzie opóźnienie itd.
Jak dostaniesz negatywa to najpewniej przygoda ze sprzedażą na allegro się dla Ciebie skończy 😕
wlasnie miałem zamiar napisał do klienta, że przesyłka może się opóźnić. Spróbuję jeszcze napisać do sprzedawcy e-mailem a nie przez allegro
Kupujący będzie oceniał ciebie a nie jego, a nie lepiej ustawiać ramy czasowe wysyłki trochę później?