anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co mam zrobić z nieodebraną przez odbiorcę przesyłką?

bgnm
#8 Zapaleniec#

Otrzymałem zwrot nieodebranej przesyłki. Próbowałem kontaktować się z kupującym telefonicznie i e-mailowo.

Bez rezultatu.

Co dalej?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

pulkownik66
#19 Nestor#

@bgnm  Próbuj dalej kontaktu- nie wiadomo czy zapomniał odebrać, czy zrezygnował z zakupu, czy zszedł.

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

Spróbuj się skontaktować ponownie jeżeli nie dojdzie do kontaktu, anuluj zamówienie oddaj klientowi cenę za przedmiot-cena dostawy i wyslij do all prosbe o zwrot prowizji zalacz tam pełen wykaz dokumentów (czyt. screeny z e-maili czy wykaz polaczen z proba kontaktu) @bgnm 

oznacz moderatorów