anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co mam zrobic gdy sprzedałem konto do valoranta i klient ktory to kupił stracił te konto,żąda zwrotu

Client:107914031
#7 Wielbiciel#

Klient napisal do mnie ze ktos mu zmienil haslo wiec na poczatku pisalismy z riot supportem ale dostalismy odpowiedz ze podalismy za malo informacji i klient stworzyl dyskusje gdzie chce czesciowy zwrot pieniedzy i czy musze mu zwrocic pieniadze gdy winy nie lezy po mojej stronie oraz nie mam towaru?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:107914031 wypadało by , klient zapłacił, a nie ma tego co kupił , jako sprzedawca odpowiadasz za zgodność towaru z opisem .

oznacz moderatorów

Client:107914031
#7 Wielbiciel#

wszystko bylo zgodne konto na wlasnosc  full dostep do konta podalem mu wszystkie dane jakie potrzebowal mial te konto przez 2 miesiace jedynie mi nie pokazal ze ktos zmienił

email na  koncie valoranta wiec opis sie zgadza dostał FA i nie moge odzyskac konta 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Składa reklamację i musisz ją rozpatrzyć, jak masz podstawy że ktoś mu się włamał i stracił to odrzuć reklamacje.

oznacz moderatorów

Client:107914031
#7 Wielbiciel#

Wysłałem na tej dyskusji ze nie przyjmuje reklamacji i wysłałem ss ktore mi klient wyslal jak mu maila zmienili oraz wyslalem ss swoich email  ktorych nazwa sie nie zgadza z mailem ktorym konto mu zabrali

oznacz moderatorów

Client:107914031
#7 Wielbiciel#

Narazie czekam na odpowiedz od allegro w tej sprawie

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jednoznaczne stanowisko musi być i powód odrzucenia, OK.

oznacz moderatorów

Client:107914031
#7 Wielbiciel#

To juz zrobilem wiec czekam na allegro czy przyjma moje uzasadnienie

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:107914031 reklamację się odrzuca a nie nie przyjmuje

oznacz moderatorów

Client:107914031
#7 Wielbiciel#

Rzeczywisce pomyliło mi sie 

oznacz moderatorów