Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient napisal do mnie ze ktos mu zmienil haslo wiec na poczatku pisalismy z riot supportem ale dostalismy odpowiedz ze podalismy za malo informacji i klient stworzyl dyskusje gdzie chce czesciowy zwrot pieniedzy i czy musze mu zwrocic pieniadze gdy winy nie lezy po mojej stronie oraz nie mam towaru?
@Client:107914031 wypadało by , klient zapłacił, a nie ma tego co kupił , jako sprzedawca odpowiadasz za zgodność towaru z opisem .
wszystko bylo zgodne konto na wlasnosc full dostep do konta podalem mu wszystkie dane jakie potrzebowal mial te konto przez 2 miesiace jedynie mi nie pokazal ze ktos zmienił
email na koncie valoranta wiec opis sie zgadza dostał FA i nie moge odzyskac konta
Składa reklamację i musisz ją rozpatrzyć, jak masz podstawy że ktoś mu się włamał i stracił to odrzuć reklamacje.
Wysłałem na tej dyskusji ze nie przyjmuje reklamacji i wysłałem ss ktore mi klient wyslal jak mu maila zmienili oraz wyslalem ss swoich email ktorych nazwa sie nie zgadza z mailem ktorym konto mu zabrali
Narazie czekam na odpowiedz od allegro w tej sprawie
Jednoznaczne stanowisko musi być i powód odrzucenia, OK.
To juz zrobilem wiec czekam na allegro czy przyjma moje uzasadnienie
@Client:107914031 reklamację się odrzuca a nie nie przyjmuje
Rzeczywisce pomyliło mi sie