anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

CO MOŻE BYĆ DALEJ ?

Client:103561663
#9 Pomysłodawca#

Sprzedałem łańcuszek z bransoletką i kupująca chce mi zwrócić towar twierdząc że przepłaciła bo myślała że jest ze złota, mimo że w ogłoszeniu nie było żadnego opisu że łańcuszek jest złoty, napisane było tylko że sprzedam łańcuszek z bransoletką. Po kilku dniach stwierdziła że żąda zwrotu pieniędzy, wszczeła dyskusję z pomocą Allegro odmówiłem jej zwrotu pieniędzy ponieważ nie było podstawy żebym ją oszukał, gdybym miał w ogłoszeniu że łańcuszek jest złoty a otrzymała by zwykły więc miała by podstawę do tego że ją oszukałem. Dzwoniłem do Konsultanta i wyjaśniłem sprawę, Allegro przyznało mi rację i prosiłem o zamknięcie dyskusji bo nagabywała o zwrot pieniędzy. Nikt ją nie zmuszał do zakupu mogła kupić u innego sprzedawcy, jako osoba prywatna miałem prawo odmówić jej zwrotu. Allegro zamknęło dyskusję. Dziś otrzymuję e-mail

Wyjaśnij problem. Nowy wniosek w Allegro Protect

Kupujący złożył wniosek Allegro Protect do zamówienia z dnia 18.12.2024.

Skontaktuj się z nim jak najszybciej w ramach otwartej dyskusji, aby wyjaśnić sprawę. W przeciwnym razie z chwilą wypłaty rekompensaty Kupującemu, wprowadzimy na Twoje konto ograniczenia, a wypłaconą kwotę doliczymy do Twojego rozliczenia z Allegro na podstawie Załącznika nr 9 regulaminu Allegro, cz. IV pkt 9.

Jeżeli nie możesz wypowiedzieć się w dyskusji i wyjaśnić sprawy kupującemu – odpowiedz na tego maila i prześlij swoje wyjaśnienia bezpośrednio do nas, aby mogły być uwzględnione w trakcie rozpatrywania wniosku. Pamiętaj, że wnioski rozpatrujemy zazwyczaj w około 2 dni dlatego, bardzo istotne jest aby sprawa została wyjaśniona z Klientem przed momentem rozpatrzenia wniosku.

Z tego co wiem dyskusja była zamknięta przez Allegro.

dalej pisze,  żebym przeszedł do zamówienia, wchodzę i nic nie widzę tylko przedmioty które sprzedałem, nie jestem do końca przekonany co będzie dalej, może ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat, jeśli tak to proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ELMIXAGD_pl
#13 Ambasador#

To info masz z automatu, lub już "sztuczna pseudo-inteligencja". 

Zastosuj się do tego co piszą:

"odpowiedz na tego maila i prześlij swoje wyjaśnienia bezpośrednio do nas, aby mogły być uwzględnione w trakcie rozpatrywania wniosku"

Opisz tam sytuację, odwołaj się do dyskusji, gdzie Allegro przyznało Ci rację i zamknęło dyskusje.

I to jak najszybciej, bo w weekend będziesz miał "pozamiatane" - siedzą stażyści, początkujący, bez znajomości praw i regulaminów Allegro i wszystko przyznają na korzyść kupujących.

A swoją drogą - można na aukcji napisać, że łańcuszek nie jest ze złota. To "nie boli", a jest uczciwe. I opis byłby bardzo jasny i precyzyjny.

 

oznacz moderatorów

Client:103561663
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

kupujaca ma prawo do zwrotu bez podania przyczyny, łańcuszek to pikuś ja dostałem zwrot 55" tekewizora bo "nie odpowiada mi"  może tylko na święta potrzebowała

oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

jako osoba prywatna miałem prawo odmówić jej zwrotu.

 

@ELEKTROMARKETa Ty wyskakujesz z takim kwiatkiem 🙂

kupujaca ma prawo do zwrotu bez podania przyczyny

oznacz moderatorów

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

fakycznie nie doczytałem, to sprawa z głowy

oznacz moderatorów