Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem łańcuszek z bransoletką i kupująca chce mi zwrócić towar twierdząc że przepłaciła bo myślała że jest ze złota, mimo że w ogłoszeniu nie było żadnego opisu że łańcuszek jest złoty, napisane było tylko że sprzedam łańcuszek z bransoletką. Po kilku dniach stwierdziła że żąda zwrotu pieniędzy, wszczeła dyskusję z pomocą Allegro odmówiłem jej zwrotu pieniędzy ponieważ nie było podstawy żebym ją oszukał, gdybym miał w ogłoszeniu że łańcuszek jest złoty a otrzymała by zwykły więc miała by podstawę do tego że ją oszukałem. Dzwoniłem do Konsultanta i wyjaśniłem sprawę, Allegro przyznało mi rację i prosiłem o zamknięcie dyskusji bo nagabywała o zwrot pieniędzy. Nikt ją nie zmuszał do zakupu mogła kupić u innego sprzedawcy, jako osoba prywatna miałem prawo odmówić jej zwrotu. Allegro zamknęło dyskusję. Dziś otrzymuję e-mail
Kupujący złożył wniosek Allegro Protect do zamówienia z dnia 18.12.2024.
Skontaktuj się z nim jak najszybciej w ramach otwartej dyskusji, aby wyjaśnić sprawę. W przeciwnym razie z chwilą wypłaty rekompensaty Kupującemu, wprowadzimy na Twoje konto ograniczenia, a wypłaconą kwotę doliczymy do Twojego rozliczenia z Allegro na podstawie Załącznika nr 9 regulaminu Allegro, cz. IV pkt 9.
Jeżeli nie możesz wypowiedzieć się w dyskusji i wyjaśnić sprawy kupującemu – odpowiedz na tego maila i prześlij swoje wyjaśnienia bezpośrednio do nas, aby mogły być uwzględnione w trakcie rozpatrywania wniosku. Pamiętaj, że wnioski rozpatrujemy zazwyczaj w około 2 dni dlatego, bardzo istotne jest aby sprawa została wyjaśniona z Klientem przed momentem rozpatrzenia wniosku.
Z tego co wiem dyskusja była zamknięta przez Allegro.
dalej pisze, żebym przeszedł do zamówienia, wchodzę i nic nie widzę tylko przedmioty które sprzedałem, nie jestem do końca przekonany co będzie dalej, może ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat, jeśli tak to proszę o pomoc.
To info masz z automatu, lub już "sztuczna pseudo-inteligencja".
Zastosuj się do tego co piszą:
"odpowiedz na tego maila i prześlij swoje wyjaśnienia bezpośrednio do nas, aby mogły być uwzględnione w trakcie rozpatrywania wniosku"
Opisz tam sytuację, odwołaj się do dyskusji, gdzie Allegro przyznało Ci rację i zamknęło dyskusje.
I to jak najszybciej, bo w weekend będziesz miał "pozamiatane" - siedzą stażyści, początkujący, bez znajomości praw i regulaminów Allegro i wszystko przyznają na korzyść kupujących.
A swoją drogą - można na aukcji napisać, że łańcuszek nie jest ze złota. To "nie boli", a jest uczciwe. I opis byłby bardzo jasny i precyzyjny.
Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
kupujaca ma prawo do zwrotu bez podania przyczyny, łańcuszek to pikuś ja dostałem zwrot 55" tekewizora bo "nie odpowiada mi" może tylko na święta potrzebowała
jako osoba prywatna miałem prawo odmówić jej zwrotu.
@ELEKTROMARKETa Ty wyskakujesz z takim kwiatkiem 🙂
kupujaca ma prawo do zwrotu bez podania przyczyny
fakycznie nie doczytałem, to sprawa z głowy