anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co powinienem zrobić, jeśli wymieniony produkt przeskakuje bezpośrednio na pustą stronę?

MAMY ROZWIĄZANIE!
KuaJT
#8 Zapaleniec#

08f3fa9bd5d457464687e1e71bb60eb.png

Jak pokazano na obrazku, chcę odłożyć produkt na półkę, ale po kliknięciu przycisku Zapisz strona przeskakuje bezpośrednio do pustego interfejsu zamiast wyświetlać się „Udało się umieścić na półce”. Dzieje się tak bez względu na to, jakie produkty postawię na półkach, nawet jeśli zmienię przeglądarkę, jak mogę rozwiązać ten problem?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@KuaJT nie do końca rozumiem, co masz na myśli pisząc "odłożyć produkt na półkę", ale sprawdź proszę, czy problem powtórzy się, gdy zmienisz widok na "widok dla konsumenta" w zakładce Konto, tutaj: 

la_nika_0-1693479909380.png
Jeśli to nie pomoże, napisz proszę dokładnie (może być po angielsku) co próbujesz zrobić 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
KuaJT
#8 Zapaleniec#

oh, thank you. I solved it.

oznacz moderatorów