Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zwrócił produkt "bez podania przyczyny" był to licznik samochodowy elektroniczny wartości 3000zł. po otrzymaniu przesyłki zwrotnej okazało sie ze kupujący uszkodził plomby gwarancyjne (próbował rozebrać licznik) ze względu na duża wartość wysłaliśmy licznik do serwisu elektronicznego celem sprawdzenia czy licznik nie jest uszkodzony, jest okres świąteczny wiec sprawdzenie trwa dłużej gdyż cześć serwisów ma przerwę. Allegro wyznaczyło nam czas do 26.12 ze musimy dokonać zwrotu wpłaty, obawiam sie ze nie otrzymamy do tego czasu odpowiedzi z serwisu.
kupujący jest z ukrainny przedmiot wart 3000zł , wiec wiem ze jesli dokonam mu zwrotu środków , a potem okaże się ze uszkodził licznik to tych pieniędzy nigdy nie odzyskam, dlatego moje pytanie CZY SA JAKIEŚ KONSEKWENCJA JAKIE ZASTOSUJE DO MNIE ALLEGRO JESLI NIE DOKONAM ZWROTU WPŁATY DO 26.12 ??? z góry dziękuje za odpowiedz
Chyba żadne poza dołującymi statystykami szybkich zwrotów wpłat
sama często muszę sama się dopominać o zwrot środków po upływie terminu
ciekawe czy nie dostane jakiegoś głupiego naruszenia regulaminu, i sporo punktów jakości w dol
Jeżeli to jest dyskusja z udziałem Allegro to musisz coś napisać, załączyć skan dokumentu z serwisu czy co tam masz. Jeśli tego nie zrobisz to kupujący może dostać odszkodowanie z Protect a ciebie bedzie ścigał komornik.
Wydaje się że pieniędzy odsyłać nie musisz ale wyjaśnienie opóźnienia jest niezbędne.
zwróć złotówkę szeroko opisując powód obniżenia kwoty z zaznaczeniem , że kupujący ma prawo do odwołania od Twojej decyzji , ,,,zyskujesz trochę czasu .
A na jakiej podstawie?: zwróć złotówkę szeroko opisując powód obniżenia kwoty z zaznaczeniem , że kupujący ma prawo do odwołania od Twojej decyzji , ,,,zyskujesz trochę czasu . wycena musi być zgodna z rzeczywistym stanem wyceną anie na "Pałę".
@LEW433 na takiej ,że client przekroczył uprawnienia i gmerał w produkcie , prawo stoi po stronie sprzedawcy .
Masz 14dni na zwrot i to ważne, jak uważasz ze może być uszkodzony to zaczekaj. lepsze to niż zwracanie 1zł, bezpodstawnie, nie ma dyskusji więc Allegro nic Ci na razie nie zrobi.
oczywiście ze juz jest dyskusja , kupujący wystawił negatywa i szantażował nas ze jeśli od ręki dokonam zwrotu to on zmieni komentarz.
chodzi głownie o to ze do 26. 12 nie będę miał odpowiedzi z serwisu, wiec nie wydam decyzji w terinie , czy biorac te okoliczności allegro moze jakies konsekwencje wydac , typu naruszenie regulaminu, badz blokada sprzedazy?
Czyli reklamacja a nie zwrot?
właśnie ze zwrot, tylko chodzi o to ze na liczniku były naklejone nasze plomby, a kupujący odkleił jedna z nich wiec jest podejrzenie ze mógł uszkodzić licznik
@wrakowisko_pl Co to znaczy "nie wydam decyzji w terminie" ??? Czy była złożona reklamacja na przedmiot dostarczony niezgodnie z umową czy było to zwyczajne odstąpienie od umowy?
To jest bardzo ważne, bo w przypadku reklamacji masz obowiązek wydac decyzję nie później niz 14 dni od zgłoszenia reklamacji. Jeśli ten termin minie to masz przegrane i masz obowiązek zwrócić pieniądze za zakup plus koszt odesłania. Opinia serwisu może ci się przydać najwyżej do sprawy sądowej przeciwko kupującemu gdybyś chciał taką sprawę zakładać..
Jeżeli to było odstąpienie od umowy to masz szansę jeszcze zwodzić, wyjaśniać.
Zwróć klientowi tyle za ile jesteś w stanie sprzedać ten licznik, minimum 1 zł, z dokładnym uzasadnieniem dlaczego. W Dyskusji to samo ale z ewentualną info, że dopłacisz jeżeli się okaże że jest mniej uszkodzone niż wygląda (zrób to jeżeli chcesz dopłacić). Boję się, że jeżeli nie zwrócisz nic to Allegro odda mu z Protecta, i ściągnie ten zwrot z Ciebie.
A jak zwróci 1zl to sądzisz że to rozwiąże problem, a jeśli kupujący pomimo zwrotu 1zł odznaczy dyskusję jako nierozwiązaną, to i tak dostanie wniosek do AP.
Ale allegro będzie widziało że sprzedawca odpowiedział i reagowal