Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o wyjaśnienie i jak się tego pozbyć. Przy wprowadzaniu nowych produktów lub edycji nowych - pojawia si taki komunikat Ustawienia plików cookie Warunki korzystania z serwisu i dalej nie mogę przejść.
Drugi temat to nadal mam w programie język angielski, mimo że (przechodzę) klikam że ma być Polski, zdarz się że czasami wraca w 100% ale to czasami. To po prostu mnie wnerwia i nie potrzebnie tracę czas na szukanie przyczyny.
Oba tematy mnie w......ą. Pomóżcie mi wyjść z tego.
@DrogeriaRenata czy próbował_ś wyczyścić dane przeglądania i pliki cookie? To często rozwiązuje problem.
W przypadku języka, spróbuj użyć tego linku i upewnij się, że nie masz ustawionego tłumaczenia w przeglądarce.
Jak na razie zmienił się język dziękuję - a jak wyczyścić dane przeglądarki i pliki cookie?
@DrogeriaRenata zrobisz to w historii swojej przeglądarki.