Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, podpowiedzcie mi proszę co robić w sytuacji kiedy kupujący zgłosi, że paczka przyszła uszkodzona? (jeden produkt się uszkodził bądź więcej)
Czy w taki przypadku kupujący powinien zgłosić sprawę do allegro a ja w ramach podejścia prokonsumenckiego wysyłam nową paczkę?
Przewoźnik oddaje kase?
@goldenkeg jesteś przedsiębiorcą , odpowiadasz za paczkę do jej doręczenia , protokół szkody , reklamacja u przewoźnika , a klientowi wysłać nowy produkt ,albo oddać kasę .
@goldenkeg Musisz dogadać się z kupującym, jesteś odpowiedzialny za przesyłkę do chwili odebrania.
@goldenkeg nikt ci nie zagwarantuje że klient odda kasę. Jeśli jesteś firmą to albo kupujący składa sam reklamację albo udostęnia ci protokół szkody i zrzreka się roszczenia reklamacyjnego byś ty mógł złożyć reklamację macie 7dni na dopięcie dokumentacji od dnia odbioru. Jak sprzedałeś jako prywatna osoba to kupujący sam skkłada reklamację.
Okej, tylko jak to zrobić w praktyce.
Kupujący musi wypełnić protokół szkody + zrobić zdjęcia i do tego podpisuje się w kolejnym dokumencie, że zrzeka się roszczenia?
Wtedy ja składam do przewoźnika, dobrze to rozumiem?
Pamiętam że DPD praktycznie nigdy nie oddaje kasy za uszkodzony towar.
@goldenkeg a czy to było wysłane w obrębie smart? to do allegro zgłoś reklamację. Tak poproś moderację o wzór dokumentu do zrzeczenia się roszczenia reklamacyjnego dla kupującego niech wydrukuje podpisze i odeśle zdjęcie a do protokołu albo zdjęcia według wymagań przewożnika albo spisany protokół ma ci wysłać