anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co w przypadku uszkodzenia paczki?

goldenkeg
#10 Popularyzator#

Cześć, podpowiedzcie mi proszę co robić w sytuacji kiedy kupujący zgłosi, że paczka przyszła uszkodzona? (jeden produkt się uszkodził bądź więcej)
Czy w taki przypadku kupujący powinien zgłosić sprawę do allegro a ja w ramach podejścia prokonsumenckiego wysyłam nową paczkę? 
Przewoźnik oddaje kase?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

@goldenkeg jesteś przedsiębiorcą , odpowiadasz za paczkę do jej doręczenia , protokół szkody , reklamacja u przewoźnika , a klientowi wysłać nowy produkt ,albo oddać kasę .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@goldenkeg Musisz dogadać się z kupującym, jesteś odpowiedzialny za przesyłkę do chwili odebrania.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@goldenkeg nikt ci nie zagwarantuje że klient odda kasę. Jeśli jesteś firmą to albo kupujący składa sam reklamację albo udostęnia ci protokół szkody i zrzreka się roszczenia reklamacyjnego byś ty mógł złożyć reklamację macie 7dni na dopięcie dokumentacji od dnia odbioru. Jak sprzedałeś jako prywatna osoba to kupujący sam skkłada reklamację.

oznacz moderatorów

goldenkeg
#10 Popularyzator#

Okej, tylko jak to zrobić w praktyce. 
Kupujący musi wypełnić protokół szkody + zrobić zdjęcia i do tego podpisuje się w kolejnym dokumencie, że zrzeka się roszczenia? 
Wtedy ja składam do przewoźnika, dobrze to rozumiem?
Pamiętam że DPD praktycznie nigdy nie oddaje kasy za uszkodzony towar.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@goldenkeg a czy to było wysłane w obrębie smart? to do allegro zgłoś reklamację. Tak poproś moderację o wzór dokumentu do zrzeczenia się roszczenia reklamacyjnego dla kupującego niech wydrukuje podpisze i odeśle zdjęcie a do protokołu albo zdjęcia według wymagań przewożnika albo spisany protokół ma ci wysłać

oznacz moderatorów