Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zapytam chodź zapewne odpowiedz jest jedna. Czy w regulaminie nie można zabronić wystawić negatywnych ocen jeśli ?np. Klient kupuje towar nie zgłasza reklamacji ani zwrotu , nie zgłasza żadnego problemu a po dokładnie 74 dniach wystawia negatyw . Wstawiając klocek ,że towar przyszedł uszkodzony. Kpina są takie komentarze nie mające żadnego potwierdzenia. Wysłaliśmy do pana wiadomość z inf o wyjaśnienie sprawy ale oczywiście zero odzewu bo cóż napisać skoro zapewne wszystko jest ok. Nie powinno tak być , że jeżeli zostaje zakupiony towar a klient nie podejmuje żadnych kroków by był jakikolwiek dowód na to iż ma rację. Towar za 299 zł to uważam ,że każdy pieniądz trzeba szanować skoro przychodzi uszkodzony to zwracam albo reklamuje prawda? A tu pyk negatyw i 5 gwiazdek obsługa a zgodności z opisem 2 a przecież towar wysłany uszkodzony.
Witam, ja mam podobną sytuacje klientka zgłosiła reklamacje po około miesiącu wyzywając mnie że straciła czas. Od razu chciała zwrot pieniędzy bez odsylania towaru ani nawet zdjecia domniemanych uszkodzeń. Dla świętego spokoju zwróciłem jej calosć kwoty oczywiscie w podzięke dostalismy negatywa oraz jako że to Pani z Ukrainy (nie mam nic do nich) poblokowała nasze telefony i napisała żebysmy ją przestali nękać. Zostalismy bez kasy i bez towaru za to z negatywem. Allegro oczywyscie nie widzi problemu kazali zgłosić na policje. A na policji Pan mnie uswiadomił że czekają mnie wizyty w komisariacie więc odpusciliśmy.
Więc czas najwyższy popracować nad zmiana regulaminu. Nie dopuszczalne są takie stacje - komentarz ok niech będą ale potwierdzone prawda ( zdjęcia, rozmowy, zwroty, reklamacje ) a nie złośliwości albo wyłudzanie pieniędzy czy towaru. Jakim prawem klient może wystawić negatyw skoro nie podejmuje żadnej próby kontaktu ze sprzedawcą przez Allegro. Każde rozmowy są przecież zapisane i wtedy jak najbardziej jeżeli klient ma racje niech to opisze a nie smaruje różnymi kłamstwami i upokarza sprzedawcę . My mamy biegać na policję za każdym razem i udowadniać na siłę że jednak mamy rację.
komentarz dopiero po upłynięciu terminu na zgłoszenie zwrotu gdy towar zostaje u klienta. Max 1 miesiąc na wystawienie i darmowy kolejny smart po wystawieniu komentarzy do poprzednich transakcji to że mają darmo nie oznacza że nie mogą tyłka ruszyć odrobiny papierologii prze klikać