Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Klient kupił za pobraniem towar.
Allegro automatycznej potrącił prowizję za sprzedaż około 100 zł.
Dziad towaru nie odebrał.
Paczki przyszły do mnie spowrotem.
Teraz tak jestem stratny za 2 x po 5 przesyłem i za prowizję.
Co zrobić aby Allegro zwróciło prowizję?
I dlaczego zanim tamten nie zapłacił oni już sobie pobrali prowizję
@krzycho-k31 klient wybrał za pobraniem czyli kasa miała bezpośrednio trafić do Ciebie. Napisz do Allegro o zwrot prowizji i dołącz list przewozowy na dowód, że do transakcji nie doszlo.
To zwykle allegro czy lokalne
Tak. Dziękuję
Ale jak to zrobić
Na allegro lokalnie napisz poprzez formularz
Na allegro.pl w zakładce Zamowienia mas przycisk Akcja i tam masz opcje zwrot prowizji
Lokalne
@krzycho-k31 udostępniaj opcje tylko przedpłata i po problemie
Dziękuję
Spróbuję
Pozdrawiam
@krzycho-k31 Możesz odzyskać jak nie dojdzie do transakcji, ale bez dowodu na to trudno, o zwrot pisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
@krzycho-k31 proszę, na Twoim koncie widoczna jest już korekta za to zamówienie.
Decyzja jest jednorazowa, bo opłatę naliczyliśmy prawidłowo. Kolejnych opłat naliczonych dla transakcji z odbiorem osobistym lub płatnością przy odbiorze, nie będziemy mogli anulować.